Nej!! När ska ni män inse sanningen?!!!
ALLA kvinnor KAN INTE alls "få kuk" när som helst, hur enkelt som helst! Bara man väger max 5 kg över NORMALT BMI för sin längd så är man för fet, för att ens få ett känslolöst knull, där mannen var desperat nog för att kunna knulla vad som helst, vem som helst, när som helst, var dom helst!
Men de flesta föredrar väl någon som åtminstone liknar en kvinna, har några lämpliga hål som mannen kan tömma sig i, förhoppningsvis är både frivilligt med på sexet & har en tillräckligt varm kropp för att vara vid liv (men ofta duger ju även en stupfull, medvetslös kvinna, trots att det klassas som våldtäkt).
Men va fan! Man är väl en man eller! Självklart måste vi få något att tömma oss i, det är ju så trist att behöva runka själv!)
Och numera så duger ju inte ens NORMALT BMI, du ska ju för helvete ligga på UNDERVIKT för att över huvud taget duga!
Och då duger du ändå ENBART som ett ONS, glöm att du någonsin duger som flickvän/sambo åt en enda man, oavsett hur HAN ser ut!
Och oavsett hur söt/snygg du är i ansiktet, den "extrema" övervikten syns bara om du skulle gå omkring i underkläderna & du har världens bästa personlighet, är både snäll, trevlig, rolig, smart och omtyckt av alla (utom de som har en kuk mellan benen) & t o m har massor av KVINNLIGA vänner osv.f
För inte ens de ännu fetare, fulare & otrevliga killarna/männen lägger ens märke till dig! Och om någon ens säger nåt till dig någon gång, så är det alltid bara en medvetet så elak & kränkande kommentar om ditt utseende (= din äckliga feta kropp) som möjligt!
Så säg mig; hurdan ska en kvinna vara & se ut för att duga åt er män till något mer än ett desperat ONS?
Vad är det som avgör om man duger till att slösa tid på för att lära känna, vara beredd på att dejta exklusivt, duga som flickvän/sambo/fru i en seriös, livslång relation med äkta känslor?
För nu är jag 43 år och har accepterat att jag kommer att tvingas leva ensam till den dag jag dör. Dessutom i självvald celibat för jag vägrar att ha känslolöst sex med främlingar & trots att jag har normalt BMI (och vänta några månader till så kanske jag duger innan jag dör av näringsbrist/svält), trodde att jag såg hyfsat normal ut i ansiktet & kroppen (ser inte alltför gammal ut i ansiktet, men det helvete jag har levt i sedan dec-18 har tyvärr satt sina spår & fått mig att se nästan 10 år äldre ut på mindre än 2 år
)
Så nu ser jag väl verkligen ut som snart 45, för tidigare var det ingen som ens trodde att jag var 35 & det kom bl a som fullständigt oväntade komplimanger från 3 helt okända personer, underligt nog inom en kort tidsperiod.
Jag brukade dessutom vara betydligt trevligare, positivare, snällare & roligare, men att ständigt bli behandlad som stinkande sopor & när männen tröttnat på att ljuga, eller blivit avslöjade av mig, alltid bli ghostad, för jag är inte ens värd ett sista meddelande/sms, som hade tagit sekunder att skriva & skicka!
Men jag är fortfarande barnlös (medvetet val), smart, definitivt betydligt mer allmänbildad, snarare intellektuell, jämfört med de flesta andra, även jämnåriga, intresserad av allt möjligt, är gärna aktiv på olika sätt, men ibland är det ännu härligare att bara hångla loss i soffan framför en porrfilm!
För jag har nog minst lika stark sexdrift som en, generellt sett, "normal" man & skulle gärna ha sex varje dag med min partner.
Men någon som jag duger inte, jag har gett upp efter 3 års nätdejting. Och jag gick ALDRIG efter utseendet, tvärtom! Men inte fan hjälpte det!