• 0191

    Sängen för och nakdelar



    Hej, jag funderar på att köpa detta säng från märke Rocky 140x200. Vill gärna veta sängens fördelar och nackdelar. Är det bekväm, är det bra material och om det går sönder snabb?
  • Svar på tråden Sängen för och nakdelar
  • Aniiee

    Om den är bekväm är en subjektiv åsikt. Du behöver ligga i den för att veta om du tycker att den är bekväm.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Dexter dot com

    Chilli är ju inte direkt kända för kvalitet och för det priset ska du nog inte förvänta dig för mycket. Får du byta säng hos Chilli om du inte tycker den passar dig? Om inte så har Jysk och Ikea billiga sängar där du får provsova 90 dagar och byta om sängen inte passar dig.

  • linneaflora

    Har aldrig förstått den idé med såna här kontinentalsängar. Väldigt obekväma enligt mig. Bättre att köra en klassisk träsäng som denna- stabilt och snyggt.

  • sextiotalist
    linneaflora skrev 2020-09-06 18:55:24 följande:

    Har aldrig förstått den idé med såna här kontinentalsängar. Väldigt obekväma enligt mig. Bättre att köra en klassisk träsäng som denna- stabilt och snyggt.


    Tänkte vi också innan vi köpte.

    För sambons rygg har det varit toppen och jag har väldigt svårt att sova i en traditionell träsäng numera
Svar på tråden Sängen för och nakdelar