Hur många dagar efter nidblödning testade ni positivt?
Som rubriken lyder, hur många dagar efter nidblödning testade ni positivt? Och hur visste ni att det var en nidblödning? (Jag hade ingen nidblödning med första barnet)
Jag fick mitt första barn för 7 månader sedan och har inte fått tillbaka mensen än. Vi vill redan ha ett syskon till vårat barn och jag kände för 10 dagar sen att det kändes i magen och tog ett ägglossningstest, det visade sig att ägglossningen var på g!
Jag hade ägglossning för 9 dagar sen och 5 dagar senare fick jag lite brunt på pappret, sedan typ 2 droppar blod.
6 dagar efter ägglossning (3 dagar sen) fick jag en blödning och tänkte att mensen kom och att det var kört.. Jag tog en tampong och när jag tog ut den var den inte helt fylld, men nästan. Satte i en till, men när jag tog ut den andra så var det inget blod alls?
7 dagar (2 dagar sen) efter ägglossning var det lite brunt på pappret igen och efter det har det inte varit nånting, möjligtvis lite ökade flytningar.
Naiv som jag är tog jag ett gravtest i förrgår som var helt blankt och negativt.
Men så tog jag ett i morse... Och jag tycker att jag ser det svaaagaste strecket någonsin!! Jag vet inte om det är ett spökstreck eller önsketänk, men min känsla är att det finns något där! :D
Det enda jag kan göra nu är ju att vänta till hcg nivåerna stiger (eller inte stiger om jag inte är gravid) och ta ett nytt test.. Men jag kan inte vara ensam om att bli tokig på att vänta haha! Så därför undrar jag hur många dagar efter en nidis ni fick plus på stickan! ????