• jarllo

    lss bistånds handläggaren intygsgivare vi pass?

    Några konstigheter vid lss bistånds handläggaren intygsgivare vi pass?

    Kan det bli konsekvenser?

    Eller något udda avtal?

  • Svar på tråden lss bistånds handläggaren intygsgivare vi pass?
  • jarllo

    Ja vid förnyelse av pass någon hake eller skumt att ha sin bistånd handläggare som intygsgivare?

    Inge skumt eller?

  • Nimzay

    Skulle väl inte tro det iaf, alltså att man skulle riskera bli av med nånslags rättigheter bara för att man har LSS-/biståndshandläggare som intygsgivare vid förnyelse av pass, men vet alltså inte dock

  • jarllo
    Nimzay skrev 2020-08-31 18:24:39 följande:

    Skulle väl inte tro det iaf, alltså att man skulle riskera bli av med nånslags rättigheter bara för att man har LSS-/biståndshandläggare som intygsgivare vid förnyelse av pass, men vet alltså inte dock


    Okej tack
  • USA111

    Jag tycker Lsserna ska skita i att anteckna en massa skit om jag säger jag kollar mycket på youtube ska hon skita i vad jag kollar på. Ibland frågar de så mycket så det blir jäkla polis förhör. Den andra påpeka att jag åt kräm till lunch det var tydligen fel på! Ska ha möte på fredag om man vill ha insatsen kvar om träningslägenhet!.Vill jag egentligen inte för man får ej ha inneboende eller katt men annars måste jag flytta till nån annan lägenhet i bostadskön och de är för små, har för instängd baksida, för öppen baksida ut mot gång väg, mycket invandrare i ett område, mycket kriminalitet i ett mm. Så vill ej ha inget

Svar på tråden lss bistånds handläggaren intygsgivare vi pass?