• Love-V1

    Vem hoppas på ett + denna månad ??

    Hur länge har ni försökt ? 1,2 eller 3 e barnet ?? Har ni några symptom än ? Låt oss starta denna tråd tillsammans och följas åt :)

  • Svar på tråden Vem hoppas på ett + denna månad ??
  • Tiaran

    Hej, försöker med 1:a barnet, har precis fått ett negativt gravtest efter 11:e försöket.. sen mens dock :( så otroligt jobbigt..

  • Love-V1
    Tiaran skrev 2020-09-01 22:06:35 följande:

    Hej, försöker med 1:a barnet, har precis fått ett negativt gravtest efter 11:e försöket.. sen mens dock :( så otroligt jobbigt..


    Fy det är så jobbigt!! Vad använder du för stickor/metoder ?
  • Summerstriker

    Hej!

    Jag är inne på mitt första försök med andra barnet! Hade ägglossning igår, så nu är de den evigt jobbiga väntan framför mig!

    Min dotter som är 15 månader blev till på försöka försöket. Givetvis hoppas man väl på att de ska gå lika fort denna gång, men samtidigt vet jag att de kan ta upp till 1 år också.

  • Love-V1

    Den där jobbiga väntan ,,, frusen , extremt trött och svullna bröst är det några grav tecken ? :)

  • Love-V1
    Missdecibel86 skrev 2020-09-06 13:37:13 följande:

    Första försöket med fjärde barnet, hade stegring i torsdags o fredags. Haft molvärk sen dess...


    Det låter som det tog sig för dig ? :)
  • Ssandra

    Någon som vill vara med i min privata grupp (ingen kan se att gruppen existerar om man inte är inbjuden i den) på facebook för oss som försöker bli gravida? Där vi kan diskutera allt med varann i resan mot plusset? Skriv pm till mig med namn Och beskrivning på hur din profilbild ser ut! :

  • mandymandy

    Hoppas också på plus. Vi har försökt i 2 och ett halvt år utan resultat, utredning visar inget onormalt.... Jag har en dotter på 7 år sen ett tidigare förhållande, har blivit gravid en gång med min nuvarande fast precis i början av vårt förhållande så vi vet att det går iallafall! Väntar på att få köra igång med ivf men är sååå som vill starta efter coronan nu så vi blev stoppade förra månaden. Hoppas det tagit sig denna gången naturligt, fick en spotting igår på dag 22, +8 dagar efter äl och inget mer idag.... Känns lite tidigt med mens en vecka efter äl?? Men så mycket man hypat upp sig i onödan för minsta avvikelse i mensmönstret dessa åren sen vi började försöka så försöker jag hålla huvudet kallt, men alla vet vi hur svårt det är !

Svar på tråden Vem hoppas på ett + denna månad ??