• Anonym (kåt man)

    Bästa dejting sidor att finna sex partner på.

    Bästa dejting sidor att finna sex på.

  • Svar på tråden Bästa dejting sidor att finna sex partner på.
  • Anonym (Älskarinna)

    Jag hittade en underbar älskare på BC, vi har träffats i 2 år.

  • Anonym (Stina)
    Anonym (kåt man) skrev 2020-09-02 00:10:32 följande:

    Bästa dejting sidor att finna sex på.


    Om man skall vara ärlig så för en singelkille är det extremt svårt. Fungerar det inte via kvällskurser, på pizzerian eller på kickoff på jobbet kommer det med största sannolikhet inte att fungera på BC eller någon annan kontaktsida. Helt enkel en fråga om att som kille drunknar man i mängden så man måste ha något som verkligen sticker ut.

    När jag öppnar för kontakt med killar på BC eller DS så har man minst hundra mail i vecka så för att inte direkt hamna i papperskorgen måste man helt enkel ha en profil som sticker ut och kunna skriva PM som väcker intresse. För min del är BC, DS och några slutna FB grupper mer ett sätt att hålla kontakt med personer man redan träffat eller för att byta tankar och funderingar med personer som är intressanta och har konkreta erfarenheter och kunskaper att dela med sig av.
  • Anonym (Ronnie)

    Skulle vilja påstå att träffa en bra tjej på bc är väldigt svårt. Har aldrig träffat någon som känts bra där. Däremot träffat par där som varit positiva överraskningar. Par där deras tjej velat ha en extra kille. Viktigast är att man skriver på ett bra sätt på bc och inga enstaviga fraser.

    Skall man ligga med tjejer och kvinnor är det Tinder som gäller. Undvik de som söker seriöst bara så får du ligga.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Kokoroko
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-09-02 07:13:45 följande:

    Jag hittade en underbar älskare på BC, vi har träffats i 2 år.


    Är nu har vad är Bc är gift men vill liga med någon annat kvinna
  • Meddelande borttaget
  • En manlig man

    Jag rekommenderar vanliga dejtingsidor. Jag har träffat många kvinnor bara för sex på t.ex HP och Badoo. Jag har även träffat en kvinna här på FM som kontaktade mig. Tre timmar efter första kontakt så låg jag i hennes säng.

    Sen spelar det ju ingen roll var du letar om du inte ser bra ut och är vältränad. Kvinnor som vill knulla kan välja fritt och tar givetvis män som är högt upp på skalan. Jag tror verkligen på att 20% av männen får knulla 80% av kvinnorna.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fniss)

    Prova nån av de vanliga dejtsidorna, finns många där. Borde gå att hitta sex partners där. Kanske sju t o m.

  • Yrla2

    Det måste väl vara någon sajt för poly om det är sex stycken olika partner du vill ha samtidigt.

  • Nyfiken666
    Yrla2 skrev 2023-02-07 13:20:37 följande:

    Det måste väl vara någon sajt för poly om det är sex stycken olika partner du vill ha samtidigt.


    Inte i sängen samtidigt va? Så poly är väl ingen?
  • Yrla2
    Nyfiken666 skrev 2023-02-07 13:35:45 följande:
    Inte i sängen samtidigt va? Så poly är väl ingen?
    Det framgår inte. Han skriver ju bara att han vill ha sex partner. Men han kanske umgås med dem en och en i taget.
  • Anonym (Boring)

    På de typerna av sidor finns de starka kvinnorna som vet vad de vill ha. 95% av männen där är "average Joe"
    Klart de inte får napp.
    Luras om ålder, kukstorlek, låtsas vara singlar fast de har fru och x barn, hävdar att de är kungar i sängen

    Avslöjas så lätt av kvinnans list

  • elzvolooo

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

  • Knausboll

    Jadu detta är fan inte det lättaste och det är ju desutom helt omöjligt att veta vilka sidor som är "legita" och vilka där olika kvinnor bara drar in pengar på sk tokens. Kände mig lite ensam igår så jag signade upp mig på några och man blir ju absolut bombad av meddelanden men efter en stund måste man betala för varje meddelande man vill skicka. 
    Alltså det jag personligen söker behöver inte ens handla om att få en sexkontakt utan är relativt nyskild och inte redo för en ny relation än utan vill hitta någon att först och främst snacka lite med och ev flirta lite (sen får man se vad det hela leder). Existerar det sådana sidor där man snabbt kan få kontakt utan att behöva betala för chatt meddelandena som om det vore någon jävla camshow det handlar om? 
    Ha det gött 😘

  • Anonym (Norrlandstös)

    Blev hittad av en man på bc och nu är det tre år sedan. 1000 mail på 14 dar fick jag. Det visade sig att han bodde 3 mil från mig. Ett ons som blev regelbundet. 

  • Anonym (Trött)
    Anonym (Boring) skrev 2023-02-10 08:26:38 följande:

    På de typerna av sidor finns de starka kvinnorna som vet vad de vill ha. 95% av männen där är "average Joe"
    Klart de inte får napp.
    Luras om ålder, kukstorlek, låtsas vara singlar fast de har fru och x barn, hävdar att de är kungar i sängen

    Avslöjas så lätt av kvinnans list


    Något som stöter bort kvinnor är just den här inställningen som du har. 

    Klart du inte får nappSolig
Svar på tråden Bästa dejting sidor att finna sex partner på.