• je2020

    Misstänker att min kille chattar på Wf/kik

    Jag har under senaste tiden fått en magkänsla att min kille chattar på Wordfeud och kik, jag har sett röda chatt bubblor då han varit inne på wf, jag har då frågat om han skriver med nån, men då har han bara sagt att det är nån skitsak om spelet dom pratat om bara...ja får ändå en nojjja, hur ska man veta? Jag har haft tankar om att ve nån kompis adda honom och "testa" honom..men det kanske är alldeles för taskigt.

    Har nån varit med om samma?

    / Jenny

  • Svar på tråden Misstänker att min kille chattar på Wf/kik
  • Anonym (Anonym)

    Du ska inte "testa" din kille, det är verkligen fult gjort. Antingen kanske han inte lockas av din kompis, eller så slutar det med att han faller för henne, och då får du skylla dig själv som kastat henne i hans armar.

    Det enda du har är din egen oro just nu, om han är så oskyldig kan du be att få se meddelandena men han kan lika gärna bli sur och tycka att det är privat, för det är det.

    Om du då är så himla osäker kan man ju undra om ni ens ska vara tillsammans, eller så lär du behöva jobba med dig själv och komma över sån osäkerhet.

  • je2020

    Men att testa honom tänker jag inte behöver va fel heller, för antingen dissar han henne eller så visar det sig att han gillar att chatta?

  • Anonym (Anonym)
    je2020 skrev 2020-09-02 12:17:38 följande:

    Men att testa honom tänker jag inte behöver va fel heller, för antingen dissar han henne eller så visar det sig att han gillar att chatta?


    Fel och fel är inte så relevant men grejen är att det inte kommer att säga dig mycket. Om han dissar henne så betyder inte det att han inte chattar med andra tjejer. Om han börjar chatta med henne så kanske han bara tycker att hon är trevlig. Eller så börjar han flörta och då vet du ju att han är en skitstövel. Men i två fall av tre får du inget svar. Känns som en väldans massa slösad energi, för att inte tala om att du blandar in din kompis som ska orka med det där också. Om du verkligen vill sätta dit honom får du väl skaffa ett fejkkonto!
  • je2020

    Ja ja vet inte...nä skulle inte klara att göra det själv. Finns det någon här inne som vill hjälpa mig med det? Skicka ett meddelande då

  • Anonym (Anonym)
    je2020 skrev 2020-09-02 12:44:06 följande:

    Ja ja vet inte...nä skulle inte klara att göra det själv. Finns det någon här inne som vill hjälpa mig med det? Skicka ett meddelande då


    Men alltså... Om du är så himla feg att du inte kan göra det själv så får du väl låta bli. Som jag skrev tidigare får du be om att läsa de där oskyldiga meddelandena om det är så viktigt, eller så får du lita på att han talar sanning, eller göra slut och jobba med dig själv.
  • je2020

    Ja ja vet inte...nä skulle inte klara att göra det själv. Finns det någon här inne som vill hjälpa mig med det? Skicka ett meddelande då

  • Anonym (Aaaa)

    Det är INTE fult att testa honom.

    ?Tänk om han faller för henne då är det ditt fel?

    Att försöka skuldbelägga tjejen istället för den som är otrogen, bra logik!

    Du behöver ju inte överdriva, typ skriva ett flirtigt meddelande och se vad du får tillbaka.

    Sen är det väldigt konstigt att inte bara vända telefonen och visa vilka han chattar med om det är så att du är nyfiken :)

    Jag skulle aldrig acceptera att min kille sitter och chattar med främlingar på spel appar och chatt sidor som kik (som typ är för yngre samt dom som är otrogna ) är det vänner han skriver med brukar man ju göra det på sms eller Messenger.

  • Friger
    Anonym (Aaaa) skrev 2020-09-02 12:59:30 följande:

    Du behöver ju inte överdriva, typ skriva ett flirtigt meddelande och se vad du får tillbaka.


    Haha, det skulle nog mer än halvera antalet aktiva relationer i landet! :)
  • je2020

    (aaaa) Exakt håller med dig! Är väl inte mitt fel om det visar sig att jag hade rätt genom att testa honom!

    Kan inte du hjälpa mig då (aaaa)?

  • Anonym (eee)
    je2020 skrev 2020-09-02 12:17:38 följande:

    Men att testa honom tänker jag inte behöver va fel heller, för antingen dissar han henne eller så visar det sig att han gillar att chatta?


    Men hur ska det hjälpa? OM han nu gör det du oroar dig för så är det väl inte säkert att han börjar chatta med DIN kompis bara för att hon råkas finnas där? Eller menar du att han tokchattar med alla?
  • Ms anybody

    Kolla hans wf och kik på hans mobil när han är i duschen. Men om det visar sig inte vara något så måste du släppa detta tänkandet. Det kommer bara att förstöra er relation.

    Om han flötar med nån tjej så fråga ut honom. Absolut inte ok.

  • je2020

    Han heter jeser2020 på kik och jes.sommar på wf om nån kan testa honom.

    Jag kan inte hans lösen på mobilen

  • Anonym (gränser)

    Har ni snackat om vad som är ok och inte ok att göra i en relation. Vart går gränsen för otrohet för ER?

    Min sambo flörtade på WF. Det visade sig att vi inte alls hade samma gränser för vad som var OK och inte. Vi kom där fram till gemensamma gränser och det har hjälpt oss.

    Eller?

    Hon fortsatte chatta. De träffades och hon var otrogen med honom i 5månader innan jag kom på henne och lämnade henne. 

    Så av erfarenhet. Knip åt fort och knip åt hårt. Smygtesta honom inte. Konfrontera och kom överens, eller inte.

Svar på tråden Misstänker att min kille chattar på Wf/kik