• Anonym (Snyft­aren)
    Wed 2 Sep 2020 12:21
    768 visningar
    6 svar
    6
    768

    Se men inte röra

    Man ser ju tjejer ibland som får en att känna frustration. Som två tjejer igår, helt perfekta, gungande jeansrumpor. Jag snyftade lite för mig själv. Man vill klämma på dom, och så.

    Känner ni tjejer så när ni ser killar?

  • Svar på tråden Se men inte röra
  • Anonym (L)
    Wed 2 Sep 2020 12:25
    #1
    +1

    Som två killar igår, helt perfekta, gungande jeanskukar. Jag snyftade lite för mig själv. Man vill klämma på dom, och så.

  • Anonym (K)
    Wed 2 Sep 2020 12:31
    #2

    Nej är väl det korta svaret. Det har bara hänt en handfull gånger i hela mitt liv att jag känt nåt liknande.

  • Anonym (backa­tya)
    Wed 2 Sep 2020 12:51
    #3
    Anonym (L) skrev 2020-09-02 12:25:37 följande:

    Som två killar igår, helt perfekta, gungande jeanskukar. Jag snyftade lite för mig själv. Man vill klämma på dom, och så.


    LOOOOOOOL Skrattande
  • Anonym (rrr)
    Wed 2 Sep 2020 13:38
    #4
    Anonym (Snyftaren) skrev 2020-09-02 12:21:33 följande:

    Man ser ju tjejer ibland som får en att känna frustration. Som två tjejer igår, helt perfekta, gungande jeansrumpor. Jag snyftade lite för mig själv. Man vill klämma på dom, och så.

    Känner ni tjejer så när ni ser killar?


    ok, du vet att folk under 13 inte är välkomna på forumet va? 
  • Wed 2 Sep 2020 13:58
    #5

    Får väl erkänna att en vältränad mage på en snygg och trevlig karl skapar en vilja av att vilja klappa lite, men inget jag "gråter" över.

    Värre för stackars särbon vars rumpa jag klämmer på så fort han vänder sig om


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (H)
    Wed 2 Sep 2020 14:45
    #6
    +1
    Anonym (rrr) skrev 2020-09-02 13:38:58 följande:

    ok, du vet att folk under 13 inte är välkomna på forumet va? 


    Man behöver inte vara under 13 för att bli påverkad på det sättet av ett par gungande kvinnorumpor. Jag som är 31 går igång på samma sätt. Skillnaden är att jag snyftar inte över synen, verkar närmast patetiskt. Jag skulle gärna känna hur skinkorna gungar i mina händerna och kan fantisera om det men sunda förnuftet gör ju att man låter bli. Att män generellt går igång mer på det visuella är knappast något nytt, vissa kvinnor blir lika förvånade varje gång.
Svar på tråden Se men inte röra