• martini87

    Nyblivna mammor i Solna - mammagrupp?

    Heeej!

    Jag fick en dotter den 2 augusti och pga corona har BVC inte dragit igång några mammagrupper, vilket känns lite trist tycker jag. Egentligen har jag alltid varit lite skeptisk till såna grupper, men nu känner jag ändå att det inte kan skada att ge det ett försök :)!

    Eftersom det inte finns några aktiva mammagrupper tänkte jag att det kanske går att starta en här för nyblivna mammor. Jag bor i Solna men tycker att alla som är intresserade och som bor i närheten är lika välkomna :)

    Jag själv är en tjej som gillar träning och god mat och bakning. Säger sällan nej till ett glas bubbel och är enkel att ha att göra med. Kommer från Dalarna men har bott i Stockholm ca 4 år.

    Skriv en rad så ordnar jag en facebookgrupp om vi blir ett gäng :)

  • Svar på tråden Nyblivna mammor i Solna - mammagrupp?
  • Merlix

    Hej!

    Här är en till nybliven mamma som också tycker det känns trist att det inte är några mammagrupper på gång.

    Jag bor med min sambo i Sundbyberg och vi fick faktiskt vår lilla pojk den 2 augusti vi med.

    Matlagning, bakning och bubbel är bra grejer! Även om det finns betydligt mindre tid till det nu.. skulle i alla fall gärna vara med om det startas en facebookgrupp

  • martini87

    Hej!

    Kul med ett svar iaf ;))

    Här kommer länk till en grupp jag just startat :)

    www.facebook.com/groups/631587447405269/

    [quote=80624550][quote-nick]Merlix skrev 2020-09-04 14:11:00 följande:[/quote-nick]Hej!

    Här är en till nybliven mamma som också tycker det känns trist att det inte är några mammagrupper på gång.

    Jag bor med min sambo i Sundbyberg och vi fick faktiskt vår lilla pojk den 2 augusti vi med.

    Matlagning, bakning och bubbel är bra grejer! Även om det finns betydligt mindre tid till det nu.. skulle i alla fall gärna vara med om det startas en

  • sommar 77

    Hej,

    Fick min dotter 11/8. Har även flera barn men iaf tis-tors är jag hemma med bara lilla Isolde:)

    Era intressen påminner om mina:)

    Hur gamla är ni?

    Jag är 43 och bor i Sollentuna.

Svar på tråden Nyblivna mammor i Solna - mammagrupp?