• Sat 5 Sep 2020 17:17
    505 visningar
    5 svar
    5
    505

    Liten blödning v.8

    Är gravid i v.8 och i förrgår hade jag en jätteliten blödning i trosorna och även idag idag. Har inga värkar eller något i magen men såklart extremt orolig att något är fel! Hade endast lite lätt illamående och ömma bröst i v.5 men efter v.7 har jag inte haft några symptom alls. Mår hur bra som helst! Är detta normalt?? Vad är era erfarenheter av små blödningar?

  • Svar på tråden Liten blödning v.8
  • Sat 5 Sep 2020 17:22
    #1

    Blödde rejält med första barnet i v.7 Krävde binda ett dygn, sen trosskydd flera dagar till. Gick bra! Ofarliga blödningar hos gravida är ganska vanligt. Kan bero på flera saker.

  • Sat 5 Sep 2020 17:33
    #2

    Pratade med BM och hon sa att det är normalt så länge man inte har ont eller liknade... men när jag inte har några symptom alls nu blir man ännu mer nojig. Borde njuta av det men svårt. Har fått ett ultraljud på tisdag så hoppas allt är som det ska! Tack för lugnande! :)

  • Sat 5 Sep 2020 18:08
    #3
    +1

    Långt ifrån alla har symptom v.8. Glad Håller en tumme!

  • Sat 5 Sep 2020 19:33
    #4

    Grav nr 3 hade jag ett ma. När jag plussade (beräknad mens) så hade jag små rosa flytningar som ökade i mängd. Efter 2 veckor så började jag blöda mer och mer och det gjorde ont.

    I v.8+3 så fick jag själva ma.

    Graviditeten efter som resulterade i Stella så började jag få rosa flytningar och blödningar från v.7 till v.12. Sen så slutade det. Hade inga symptom förrän vid ca v.10

  • Sat 5 Sep 2020 21:03
    #5

    Tack för du delar med dig! Härligt att du fick din Stella! Hoppas allting vill sig väl även för mig. Skönt att få veta på tisdag iaf. :)

Svar på tråden Liten blödning v.8