Naket och erotik som visats på de vanliga TV-kanalerna?
Vilka TV-program och TV-serier minns ni från 80 och 90-talet som gick på kanal 1-5 som innehöll naket eller erotik? Det var ju ganska sällsynt med såna program förstås, men ibland sändes det ju och det vore intressant att veta vilka det var.
Jag minns dessa lite vagt (växte upp på 80-90-talet) men har ingen aning om namnen på dem. Någon som vet?
1. Det var en serie som gick närmare midnatt på TV4 som var en halvtimme tror jag och hade 2-3 mindre avsnitt i varje, fast med helt skilda handlingar. Det var lite erotik och lite naket med men tror det var ganska mycket fokus på intressant handling också.
2. Ett lite undervisande program som bara gick en gång och handlade tror jag om män som inte kunde få närhet av kvinnor och det var en kvinna som jobbade som detta att typ lära män att vara intima med kvinnor!? En hel del naket var det i den.
3. SVT1 eller 2 visade en teater som handlade om Adam och Eva där både mannen och kvinnan var topless, men hade ett lövverk framför könet och det var bara dem som var med tror jag.
4. TV4 visade nån slags teater vid flera tillfällen sent på kvällen, fast mer fokus på strippning och dans.
Minns ni några fler?