• Skogssport

    Hur många dagar i veckan har din 10-åring ORGANISERADE FRITIDSAKTIVITETER?

    Gäller barn födda 2010 och endast träningar - INTE tävlingar/konserter/etc.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många dagar i veckan har din 10-åring ORGANISERADE FRITIDSAKTIVITETER?
  • nnnnnnnn

    Märkligt att man inte får svara om man tex har ett barn fött 2009, men tänker efter hur det var förra året när barnet var 10 år.
    Begränsar antalet svar, när det enbart gäller barn födda 2010...

  • PH76

    Vår kille är född 2012 men jag svarar ändå, han har 6 tillfällen utspridda på 4 dagar, ett av tillfällena är under fritidstid som tur är (instrument).

  • Skogssport

    Vadå märkligt? Jag ville hålla det till årskull 2010. Vad är det som är så konstigt med det?


    nnnnnnnn skrev 2020-09-06 15:27:13 följande:

    Märkligt att man inte får svara om man tex har ett barn fött 2009, men tänker efter hur det var förra året när barnet var 10 år.

    Begränsar antalet svar, när det enbart gäller barn födda 2010...


    PH76 skrev 2020-09-06 15:31:38 följande:

    Vår kille är född 2012 men jag svarar ändå, han har 6 tillfällen utspridda på 4 dagar, ett av tillfällena är under fritidstid som tur är (instrument).


    Aktiviteter i skolan skulle inte räknas in, ej heller barn födda 2012. Men tack för inget.
  • PH76
    Skogssport skrev 2020-09-07 11:59:17 följande:

    Puff


    Tufft att få svar med din attityd.
  • honutannick

    1, sen något extra någon gång i månaden/varannan månad

    Förra terminen var det 2 men de bytte dag och tid som inte riktigt passar oss

Svar på tråden Hur många dagar i veckan har din 10-åring ORGANISERADE FRITIDSAKTIVITETER?