• Anonym (Anonym)

Okej att han kollar på nakna influencers?

Hej,

Skulle ni tycka att det var okej att era män söker på nakna influencers/dokusåpakändisar i syfte att tillfredsställa sig själva?

Ganska tröttsamt som kvinna att inte känna sig tillräcklig. Jag förstår att män kollar på porr för att få hjälp på traven, men när man söker på specifika personer går väl gränsen?

• Svar på tråden Okej att han kollar på nakna influencers?
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-07 15:39:21 följande:

Hej,

Skulle ni tycka att det var okej att era män söker på nakna influencers/dokusåpakändisar i syfte att tillfredsställa sig själva?

Ganska tröttsamt som kvinna att inte känna sig tillräcklig. Jag förstår att män kollar på porr för att få hjälp på traven, men när man söker på specifika personer går väl gränsen?

Smått pinsamt, men ändå bättre än mycket av porren som finns.
  • Bjoer
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-07 15:39:21 följande:

Hej,

Hur är specifika personer värre? Är det alltså inte ok att söka på filmer med en viss skådis heller? Jag förstår inte riktigt.
  • Bjoer
    Bjoer skrev 2020-09-07 15:43:18 följande:
    Hur är specifika personer värre? Är det alltså inte ok att söka på filmer med en viss skådis heller? Jag förstår inte riktigt.
    Söka på porrfilmer med en viss porrskådis menar jag alltså. Inte filmer generellt.
  • neverpreggo

Jag förstår inte hur specifika personer skulle vara värre om det nu inte vore grannen/din kompis/liknande. Men det som förvirrar mest, hur vet du detta?

• Anonym (Anonym)
    neverpreggo skrev 2020-09-07 15:48:51 följande:

Jag förstår inte hur specifika personer skulle vara värre om det nu inte vore grannen/din kompis/liknande. Men det som förvirrar mest, hur vet du detta?

Skulle du tycka det var okej om du hittade att din man sökt på ex ?Magdalena Graaf naked boobies?? Porr vet man ju att mer eller mindre alla killar kollar på, vet ej men känns mer ?okej? för man har en annan distans till det.

Kanske för att han glömt att rensa sökhistoriken?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-07 15:52:30 följande:
    Skulle du tycka det var okej om du hittade att din man sökt på ex ?Magdalena Graaf naked boobies?? Porr vet man ju att mer eller mindre alla killar kollar på, vet ej men känns mer ?okej? för man har en annan distans till det.

Nej det skulle jag inte, ser inte heller vad som är speciellt med en specifik person, en naken kropp är väl en naken kropp oavsett vem det är?
  • neverpreggo

Ja, jag skulle själv hellre kolla på en "riktig" person än att se porr så varför inte.

Kollar de på porr så finns det antagligen favoritskådisar ändå.

• Tecum

Varför skulle det vara värre med en kändis än en anonym porrskådis? Kändisen är i praktiken lika ouppnåelig för en random man och känns kanske inte mer verklig än en porrskådis. Det vore väl värre om han smygtittade på dina väninnor?

• Anonym (Anonym 666)

Varför frågar du oss?? Det är väl upp till dig om du är ok med det eller inte.

• Anonym (Kim)

Han ska runka, han behöver se något han tycker är sexigt för att komma till skott och han tycker att Magdalena Graafs bröst är just sexiga, vad är problemet?

Blir du mindre sexig för det? Älskar han dig mindre för det? Bor ni granne med Magdalena Graaf så att han kanske har en affär med henne?

Jag kan verkligen inte se problemet.
Svar på tråden Okej att han kollar på nakna influencers?