• hannisrose

    vad göra?

    Hej! jag har en dotter på 19 som på senaste börjat prata om att hon är kär i 50+ män, jag personligen tycker att det låter hemskt att ens dotter tänder på 50+ män. Nu pratar jag om hollywood kändisar, ja hon är snart vuxen men det känns ändå inte bra i mammahjärtat att höra ens dotter uttrycka sig om män som är dubbelt hennes ålder och jag vet inte om det bara är en fas och hur jag ska prata henne ur det. Råd skulle verkligen behövas.

  • Svar på tråden vad göra?
  • Anonym (Anonym)

    Det spelar väl ingen roll. Det finns gott om snygga män som är lite äldre, särskilt om de är skådespelare. Hon är en normal kvinna som tänder på snygga karlar. Jag skulle vara mer orolig om hon skulle vilja dejta någon irl. I vilket fall är hon vuxen och det är verkligen inte din plats att lägga dig i hennes sexuella fantasier.

  • hannisrose
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-07 21:18:17 följande:

    Det spelar väl ingen roll. Det finns gott om snygga män som är lite äldre, särskilt om de är skådespelare. Hon är en normal kvinna som tänder på snygga karlar. Jag skulle vara mer orolig om hon skulle vilja dejta någon irl. I vilket fall är hon vuxen och det är verkligen inte din plats att lägga dig i hennes sexuella fantasier.


    Nej jag förstår det, men jag vet inte vad hon gör bakom stängda dörrar i sitt rum. Hon pratar ju öppet om att dejta denna skådis hon är kär i och jag hatar att känna såhär men ja, det känns lustigt att höra ens dotter tända på män hälften hennes egen ålder.
  • Anonym (Vem?)

    Vilken skådis? Hon har kanske en bakomliggande dröm om berömmelse och rikedom. Vem har inte drömt om att dejta en Hollywood-skådis?

Svar på tråden vad göra?