Hur gör ni håriga kvinnor vid sex?
Hej.
Jag är en hårig tjej, helt enkelt. Mörka, grova, inflammerade hårstrå mot en kritvit hy, ja ni förstår ju. Raka går absolut fetbort, bara inåtväxta hårstrå och svarta prickar överallt. Vaxning är det enda som fungerar. (Vi pratar om benen, magen och hela könet och rumpan nu)
Men. Jag har aldrig haft ett förhållande. Men nu träffar jag en kille och det känns väldigt bra men det knyter sig i magen på mig. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vaxar mig var 4e vecka, så första veckan är hallelulijah, men sen kommer håret tillbaka och jag måste låta det växa ut innan nästa vaxning. Hittils har det gått bra då jag inte behövt visa mig naken för en man liksom, men hur gör jag nu?
Hur ska jag kunna ha regelbundet sex om jag måste vara hårig halva månaden? Jag skäms så mycket att jag suttit och lipat hela dagen för jag kommer gå runt och känna mig konstant osexig och kommer inte vilja att han tar på mig när jag inte är hårlös. Hur ska jag lösa detta?? Snälla hjälp!
Och som sagt, andra hårborttagningsmetoder går bort. Jag vill bara veta hur jag ska tänka kring detta med den nya killen och perioderna jag måste låta håret växa. Det är detta jag har varit rädd för hela tiden och anledningen till varför jag inte kunnat ha ett seriöst förhållande