• Natttis

    Gud

    Jag måste bara skriva av mig. Min son har blivit falskt anklagad. Fick polisanmälningar på sonen på 9år. Att han har sexuellt förgripit sig på andra barn och flera stycken på samma jävla dag. Jag tror inte ett skit på att han slagit någon med hammare limmat någons snop på den själv. Klippt sönder kläder och hår stoppat fingrar i underlivet på en flicka. Stoppat upp pinnar i urinröret på en pojk. Så påstår föräldrar att det har på gått ett längre tag. Va faan är man för förälder som inte uppmärksammar det på en gång. Och en del påstår att det hållt på sen i våras. Om det är så. Varför har inte skolan uppmärksammat det. Eller sagt något om det. Så pratar inte soc med offrena. Det är polisen som ska göra det. Och polisen gör inget. Blir nåt jävla moment 22. Ska man anmäla dom för falska anklagelser.

  • Svar på tråden Gud
  • SweeneyTodd

    Varför tror du inte på anklagelserna? Du tror inte att du kan vara biased/partisk gällande om han är oskyldig eller inte? 
    OBS! Jag säger inte att han har gjort det, bara undrar varför du tror att han är oskyldig. 

  • Anonym (Anonym 666)

    Det kan ju vara så att de tagit upp det med skolan men varför de inte talat med dig som förälder undrar man ju. Fråga rektor om det här, för om det verkligen är så att det har inkommit klagomål ända sedan i våras så kan man ju undra vad fan du själv är för slags förälder. Du fattar väl att det inte är så att en stor grupp vuxna gaddat ihop sig mot din 9-årige son?? Och även om barn ljuger ihop saker så känns det för mycket och för länge för att inte innehålla ett visst mått sanning.

  • Anonym (....)

    Av att läsa din text tänker jag bara; hur har din pojke det där hemma? Är han trygg och älskad?

    Du låter rätt obalanserad med svordomar och grejer, hoppas ni uppträder mer moget och vuxet hemma....annars är det inte så konstigt det blir problem

    Din pojke, hur mår han inombords?

  • Anonym (L)

    Och se det inte som påhopp, utan som ett sett att kunna hjälpa din son i tid. Be att få hjälp av någon att prata med.

  • Wolfie13

    Väldigt märkligt att du lämnar ut både dig själv och din son med din facebooksida och bild på honom här (?) när det gäller väldigt allvarliga anklagelser mot honom?

    Vill man inte vara anonym åtminstone? För att skydda både honom och er?

Svar på tråden Gud