• abraha­mitjak­t
    Thu 10 Sep 2020 19:04
    1023 visningar
    4 svar
    4
    1023

    Måste leva med grannosämja

    Ja det är så att jag är en tjej under 30 som stör ihjäl mig på en av mina grannar, en alkoholiserad gubbjävel som inte kan bete sig. Och jag insisterar på detta. Det är en idiot och det stör mig att han bor här. Finns det något sätt jag kan bli av med honom?

  • Svar på tråden Måste leva med grannosämja
  • Magica­l
    Thu 10 Sep 2020 19:40
    #1

    man pratar med hyresvärden.

  • abraha­mitjak­t
    Thu 10 Sep 2020 19:52
    #2

    Har redan gjort det och fick byta lägenhet. Sa art jag absolut inte ville bo bredvid dom och det förstod ju hyresvärden såklart. Gubbjäveln har även suttit i fängelse för kvinnomisshandel har jag hört , så vill gärna slippa bo bredvid så hur får jag bort honom? Kan man skrämma någon så pass att den väljer att flytta eller begår man olagligheter då ? Han är skitdryg och pratar högt så det låter över hela området osv. En fruktansvärt dryg gubbjävel man inte skulle sörja precis. Vad kan man göra för att få honom att flytta någon annanstans om det ens är möjligt ?

  • Fri 11 Sep 2020 10:24
    #3

    Du ska inte hålla på att skrämma andra och det enda sättet att få honom vräkt är att klaga på hyresvärden, men det räcker inte med att han går omkring och pratar högt.

    Vad är det som stör dig så mycket? Gör han något mot dig personligen?

  • Fri 11 Sep 2020 10:25
    #4

    Alltså klaga på gubben TILL hyresvärden, skulle det stå.

Svar på tråden Måste leva med grannosämja