• Anonym (Lilla jag)
    Fri 11 Sep 2020 10:27
    382 visningar
    3 svar
    3
    382

    6 missfall, jag orkar inte mer nu

    Har haft 6 missfall bakom mig, två utredningar (hittade inget fel) nu orkar jag inte längre.
    Förra veckan fick jag veta att min kusin (nära vän) till mig är gravid. Allt bara rasade, jag orkar inte mer nu, jag orkar inte se lyckliga mammor på stan, jag orkar inte se och höra folk runt omkring mig prata och diskutera barn jämt. Har precis börjat en utbildning, just nu känner jag inte ens att jag har ork eller lust att genomföra den, det enda jag vill göra är att lägga mig under täcket. 

    Vet inte hur jag ska orka med vardagen igen, orka med utbildningen, Fler som går igenom samma?  
    Känner mig så jävla värdelös som människa, varför kan jag inte göra det jag är "gjord" för att göra? Känner mig så okvinnlig och extremt värdelös. 

    Förlåt..men behövde få prata av mig... 

  • Svar på tråden 6 missfall, jag orkar inte mer nu
  • Anonym (lilla kanin)
    Fri 11 Sep 2020 10:33
    #1

    Men fyfan vad orättvist! Jag beklagar verkligen det du fått gå igenom. Jag har haft ett MA och det var skitjobbigt, kan inte föreställa mig 5 till. Jag har inget tips att ge men vill bara skicka lite omtanke från en främling. 

  • Anonym (Lilla jag) Trådstartaren
    Fri 11 Sep 2020 10:39
    #2
    +1

    Tack :) 

  • Thu 24 Sep 2020 15:20
    #3
    Anonym (Lilla jag) skrev 2020-09-11 10:27:08 följande:

    Har haft 6 missfall bakom mig, två utredningar (hittade inget fel) nu orkar jag inte längre.

    Förra veckan fick jag veta att min kusin (nära vän) till mig är gravid. Allt bara rasade, jag orkar inte mer nu, jag orkar inte se lyckliga mammor på stan, jag orkar inte se och höra folk runt omkring mig prata och diskutera barn jämt. Har precis börjat en utbildning, just nu känner jag inte ens att jag har ork eller lust att genomföra den, det enda jag vill göra är att lägga mig under täcket. 

    Vet inte hur jag ska orka med vardagen igen, orka med utbildningen, Fler som går igenom samma?  

    Känner mig så jävla värdelös som människa, varför kan jag inte göra det jag är "gjord" för att göra? Känner mig så okvinnlig och extremt värdelös. 

    Förlåt..men behövde få prata av mig... 


    Jag har ett mf och två MA i bagaget så jag förstår din frustration och sorg <3

    är det första barnet? Jag kan bara skicka min omtanke och ta dig tiden att sörja nu. Det har gått 3 veckor sedan min skrapning efter mitt senaste ma och jag sörjer varje dag mina graviditeter jag förlorat på vägen.

    Kram!
Svar på tråden 6 missfall, jag orkar inte mer nu