• Sat 12 Sep 2020 12:05
    1714 visningar
    4 svar
    4
    1714

    Clear blue digital som visar ett plus eller ett minus

    Hej,

    Efter att ha testat lloyds testa tidigt och möjligtvis kan se ett streck så köper jag ett digital CB med som visar antingen ett +eller - för att få det tydligt. Jag är innan bim vilket i sig är korkat att testa då, men med tanke på gravsymptom så kunde jag inte hålla mig. Nog om det. Testet visar vad jag tycker ett -, men sen är det ett streck till som inte är ifyllt så det då bildas ett ?svagt plus?. Efter googlande kan jag nog konstatera att det ska tolkas som ett nej. Men när jag tog isär det för att slänga batteriet så är det två streck. Ett starkt och ett svagt. Fråga - är det någon som vet hur dessa stickor fungerar om det är så att det kanske är så lågt hag att det såg inte ger ett digitalt utslag?

  • Svar på tråden Clear blue digital som visar ett plus eller ett minus
  • Sat 12 Sep 2020 12:23
    #1

    Digitala tester ska man inte bryta sönder just pga det du skriver.

    Ditt test är negativt.

  • Sat 12 Sep 2020 12:33
    #2

    Digitala test får inte streck som vanliga tester. I ren nyfikenhet har jag brutit upp ett positivt digitalt test - det var tre streck på den när jag testade väldigt tidigt, och sedan fyra streck någon dag efter att mensen var sen. Så ditt är till 100 % negativt. Vänra tills mensen är sen innan du testar igen

  • Sat 12 Sep 2020 12:57
    #3

    Får jag fråga om ditt då var ett som visar + och - tecken och inte den med veckoindikator?.

    Jag hoppas du har rätt dock. Kan inte skaffa barn nu ????.

  • Sat 12 Sep 2020 13:09
    #4
    Avdragsgill skrev 2020-09-12 12:57:57 följande:

    Får jag fråga om ditt då var ett som visar + och - tecken och inte den med veckoindikator?.

    Jag hoppas du har rätt dock. Kan inte skaffa barn nu ????.


    Det var med plus/minus!
Svar på tråden Clear blue digital som visar ett plus eller ett minus