• BSilver

    Nyvaken förälder

    Undrar lite vad ni gjort för konstigt när ni nyss har vaknat och ska göra mat till eran bebis ????

    Har själv "velat" skruva på locket till nappflaskan på NAN-burken.

    Min sambo skulle en natt ge mig flaskan, trodde hon, hon gav mig luft.. Jag trodde dessutom att jag fick flaskan så jag kom längre in i köket än vad jag vill erkänna ????

    Så, vad har ni gjort? ???????

  • Svar på tråden Nyvaken förälder
  • barntokiggg

    Haha!

    Min sambo skulle ge vår son mat en natt. Han tar upp flaskan där kan skruvar upp locket på flaskan, fyller flaskan med vatten och tar pulverdoseraren och häller allt pulver bredvid flaskan så det hamnar på golvet, då konstaterar han i sitt nyvakna, groggy tillstånd att botten kan inte vara på den flaskan, fast han precis fyllt den med vatten, och tar då en ny flaska, haha!

  • BSilver
    barntokiggg skrev 2020-09-13 07:55:41 följande:

    Haha!

    Min sambo skulle ge vår son mat en natt. Han tar upp flaskan där kan skruvar upp locket på flaskan, fyller flaskan med vatten och tar pulverdoseraren och häller allt pulver bredvid flaskan så det hamnar på golvet, då konstaterar han i sitt nyvakna, groggy tillstånd att botten kan inte vara på den flaskan, fast han precis fyllt den med vatten, och tar då en ny flaska, haha!


    Haha!!

    Det är så sjukt, hahah
Svar på tråden Nyvaken förälder