Snapchat och tinderfrågor
Är det någon som förstår främst killars beteende på Tinder och snap? När tar ni killar bort en match? Om ni har tjejen på snap? Om ni inte svarar på en snap är ni ointresserade då eller finns andra skäl?
Är det någon som förstår främst killars beteende på Tinder och snap? När tar ni killar bort en match? Om ni har tjejen på snap? Om ni inte svarar på en snap är ni ointresserade då eller finns andra skäl?
Lika svårt att svara på som vilken pizza är godast:)
Anser själv att man ska meddela den andre att man tappat intresset eller vad det nu kan vara.
Att bara sluta skriva är fegt.
Tyvärr tror jag det är ett beteende från både killar och tjejer...
Sen är ju också frågan vad syftet är.
Eftersom du frågar just här så antar jag du hoppas på fysisk aktivitet - eller?
Lika svårt att svara på som vilken pizza är godast:)
Anser själv att man ska meddela den andre att man tappat intresset eller vad det nu kan vara.
Att bara sluta skriva är fegt.
Tyvärr tror jag det är ett beteende från både killar och tjejer...
Sen är ju också frågan vad syftet är.
Eftersom du frågar just här så antar jag du hoppas på fysisk aktivitet - eller?
Julia: Om han slutar prata med dig när ni haft sex så kan det bero på flera saker:
- Han tycker du var tråkig i sängen.
- Han känner sig underlägsen sexuellt.
- Han ville bara ha dig en gång, thats it.
Finns alla sorters människor, tyvärr ibland och gudskelov andra gånger.
Men vill han inte mer så får du hålla ögonen uppe efter en mer reko kille.
Får jag fråga hur gammal du är?
PM funkar om du inte vill ta det offentligt.
Danne
Ok så du utgår från att intresset är borta? Jag själv kan fortfarande vara intresserad av en man även om jag inte svarar eller svarar på länge till och med. Är de kvar då är de. Ibland är jag bara då upptagen med jobb och annat. OM det inte är så att de sagt att det vill att det ska bli nåt mer riktigt s a s.
Jag matchat med många tjejer på Tinder men blir ju alltid att jag tar bort matchningen.
De flesta tjejerna vill ha så mycket komplimanger så att killen måste skriva en debatt artikel om deras fina klänningar och ögon etc...
men när det kommer till att starta en djupare diskussion då blir det tråkigt och de blir ju sega på att svara då tar jag bort matchningen. Snapchat använder jag inte ofta .. jag har inga problem med den iaf ^__^