• spetshatt

    Många korrupta män i världen...

    Känns det inte lite obehagligt att leva i en värld där så många korrupta män styr och ställer? Hur vågar folk ens skaffa barn i den här världen?

    Det är överdrivet många korrupta män. I Belarus t ex men typ överallt även i Sverige.

    Hur står ni ut? Ni kanske inte tänker på det så mkt... eftersom ni är små undersåtar som gör som de vill hela tiden? Allt för att de ska få mer makt.. dessa monstergubbar som Lukaschenko och Trump.. eller Stefan Löven!!

    Alltså usch jag får panik . Bort med dom för h-e innan jag får psykbryt

  • Svar på tråden Många korrupta män i världen...
  • En vanlig arbetare

    Kvinnor måste sluta välja bad boys helt enkelt

  • En vanlig arbetare
    Sogol skrev 2020-09-14 22:55:55 följande:

    Är det bara män som är korrupta?


    Värre än så. Alla män är korrupta våldtäktsmän.
  • dummalisa1

    Klart kvinnor kan ha extremt irriterande sidor som vi alla säkert tagit del av likt alla tagit det av mäns fruktansvärda sidor. Jag tror det beror på vilken kultur man kommer från som avgör hur man värderar det där , men kommer man från en mer "matriarkal" kultur där kvinnor råder mer så nedvärderar man män mer än kvinnor och tvärtom om man kommer från en patriarkal kultur. 1+1=2 liksom

    Kvinnor måste jobba och prata mer om sina negativa sidor absolut, men faktum kvarstår att vissa män ute i världen t ex. politiker kommer att vara korrupta ! Oavsett hur mycket vi förstår kvinnornas negativa, dåliga sidor så kommer de korrupta männen att fortsätta driva igenom sin agenda och det är väl det, är det inte det (?) Som är det som är mest bekymmersamt om man ska jämföra ?

Svar på tråden Många korrupta män i världen...