• 0191

    Välja mobiltelefon

    Hej! Jag är en gymnasium elev som går sista året. Jag kommer studera vidare i minst 4 år. Jag funderar köpa mobil telefon som jag kan ha under hela min studieliv. Jag kan inte välja mellan Samsung Galaxy S20+ och Samsung Note 20. Vad skulle ni rekommendera? Vilka bakdelar och fördelar finns det?

  • Svar på tråden Välja mobiltelefon
  • Anonym (U)

    Fattar inte. Vad har det för roll om du ska studera eller inte. Du lär dig inte med telefonen förstår du lille vän 

  • Anonym (.)
    Anonym (U) skrev 2020-09-15 15:31:59 följande:

    Fattar inte. Vad har det för roll om du ska studera eller inte. Du lär dig inte med telefonen förstår du lille vän 


    ts syftade ju troligtvis på hur länge den ska hålla, inte till vad den ska användas, eftersom man student inte gärna går och köper dyra telefoner varje år..
  • Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2020-09-15 16:24:16 följande:
    ts syftade ju troligtvis på hur länge den ska hålla, inte till vad den ska användas, eftersom man student inte gärna går och köper dyra telefoner varje år..
    *"eftersom man som student", ska det stå.
  • Anonym (U)
    Anonym (.) skrev 2020-09-15 16:24:16 följande:
    ts syftade ju troligtvis på hur länge den ska hålla, inte till vad den ska användas, eftersom man student inte gärna går och köper dyra telefoner varje år..

    Går att köpa begagnat ifall tel mot all förmodan inte skulle hålla i några få år.. 


    Allmänt konstig frågeställning 

Svar på tråden Välja mobiltelefon