• Linnericsson888

    Säsongsjobb i fjällen

    Hej!

    Jag fick nyss ett säsongsjobb i fjällen, men mitt problem är att jag är osäker på om jag vill eller inte. De hade inte hört av sig på länge så jag var inställd på att jag inte skulle få jobbet. Men jag hade intervju igår och idag fick jag jobb. Jag kan inte ta beslut oavsett vad som gäller, det enda jag känner är ångest. Eller så känner jag ena sekunden ?det är bara några månader, prova lite nytt? för att andra sekunden känna ?men jag vill inte lämna vänner, familj och roliga händelser här hemma?. För just nu så har jag ett sjukt roligt kompisgäng och vi har alltid kul på helgerna, och egentligen skulle jag vilja ha ett jobb här hemma så att jag kan bo här och fortsätta här som vanligt.

    Vad ska jag göra? Jag måste meddela imorgon hur jag vill göra och jag har ingen aning. Kan man tacka ja & sen nej om man verkligen känner att det inte går när det börjar närma sig säsongen?

  • Svar på tråden Säsongsjobb i fjällen
  • Anonym (C)

    Klart du ska ta jobbet, det blir kul! Jag har själv inte säsongat, men vänner har berättat många roliga historier :)

  • Studentpappa

    På ett säsongsjobb har du roligt 7 dagar i veckan inte bara på helgen, kompisarna finns väl kvar? Att säsonga i fjällen var antagligen bland det bästa jag gjort i livet.


    Ride it like you stole it
Svar på tråden Säsongsjobb i fjällen