• dummalisa1

    Andra forum än Familjeliv.se

    Vad finns det för andra svenska forum där normala kvinnor hänger? Och kan diskutera intressanta saker, för här på familjeliv går det ju inte.. Här blir man ju bara censurerad för minsta lilla och folk är ju urtråkiga :( Flashback går fetbort, de censurerar också folk för skitsaker, om man inte är lika kvinnofientlig som incelsen, har till och med sett hur en kvinna på flashback kallat andra kvinnor för "sliddjur" . Sjukt obehagliga människor där, och fruktansvärt tråkiga här. Finns det något bättre? Som är lite mer i ett mellanläge typ

  • Svar på tråden Andra forum än Familjeliv.se
  • Anonym (Smarta, sexiga och rika Lisa)

    Flashback censurerar minimalt. Är du inte rumsren nog för Flashback så ska du nog starta ett eget forum.

  • Anonym (Smarta, sexiga och rika Lisa)

    Äh förresten, det är nog inget bra förslag att du startar ett eget forum med tanke på ditt nick. Varför såga sig själv?

  • dummalisa1
    Anonym (Smarta, sexiga och rika Lisa) skrev 2020-09-15 19:33:14 följande:

    Flashback censurerar minimalt. Är du inte rumsren nog för Flashback så ska du nog starta ett eget forum.


    Jag skulle nog vilja påstå att de censurerar mer där än här, på flashback är det mer specifik censur medans på familjeliv så är det mer generellt . Men ja det är nog bättre att starta ett nyare, bättre och mer överlägset forum där folk slipper censureras pga normala tankegångar som vem som helst kan hålla med om. Verkligen!
  • dummalisa1
    Anonym (Smarta, sexiga och rika Lisa) skrev 2020-09-15 19:41:43 följande:

    Äh förresten, det är nog inget bra förslag att du startar ett eget forum med tanke på ditt nick. Varför såga sig själv?


    Det är faktiskt en ganska rolig historia.. kallade mig Lisa på ett konto och så betedde jag mig lite förjävligt mot vissa och sen såg jag ett klipp med lorry- dumma lis (som är borttaget/censurerat nu verkar det som) och det lät som att de sa dumma lisa, och jag tyckte att det var så himla kul. Skrattade så oerhört mycket åt det pga att det var en sån synconicitet i och med mitt kontonamn och hur jag betedde mig, så namnet är väldigt positivt för mig.
  • momjanet

    Så länge man inte vet vad censur är på riktigt i verkligheten utan tror att det betyder att man inte får uttrycka sig hur som helst, när som helst om vad som helst.
    Ja, då ska man hålla sig till bilderböcker från biblioteket.

Svar på tråden Andra forum än Familjeliv.se