• Dutchess

Olika resultat efter missfall!

Hjälp! Är lagom förvirrad just nu. Hade ett tidigt missfall för snart 4 v sedan. Började blöda två dagar efter positivt cb digital. En vecka senare tog jag ett nytt digitalt test som visade ej gravid. En vecka efter det var jag pp kk och de tog tester för att se så det inte var någon infektion. I samband med det tog de också ett test som visade negativt. Ca 1,5 vecka efter missfallet kände jag att jag hade ägglossning och hade då sex. Nu i söndags tog jag ett clearblue tidigt som visade en svag linje, dock där.

Dagen efter tog jag ett likadant test och då var det starkare. Fortfarande svagt men ändå så att man kunde se det utan svårighet. Idag på morgonen tog jag ett digitalt test som visar Inte gravid!

Det _borde_ visa gravid nu om jag är det. Är runt bim nu och jag vet att man borde få positivt och vid det här laget.

Vad tror ni? Kan det vara missfallet som spökar och har gett utslag på det superkändliga tidiga testen? Man tycker ändå att hormonet borde vara helt borta ur kroppen nu eftersom det var så tidigt missfall och jag som sagt testade neg efter en vecka.

Svar på tråden Olika resultat efter missfall!