• Anonym (En annan)

    Fantiserar du om sex med andra?

    Händer det att dina fantasier innefattar ändra personer än den du är tillsammans med i ett förhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantiserar du om sex med andra?
  • Anonym (Kalle)

    I mitt fall handlar det om en ytterligare man som har sex med mig och min partner. Min partner är alltså alltid med i fantasin. Plus en person till.

  • Anonym (småland72)

    Just nu är de flesta fantasier just om en av tjejens vänner.
    Hon har en härlig sexappeal som gör en tokig.

  • Anonym (Konstig)

    Jag fantiserar inte om att ligga med andra än min fru men jag fantiserar om att få se andra kvinnors bröst

  • Anonym (småland72)
    Anonym (Konstig) skrev 2020-09-18 11:12:04 följande:

    Jag fantiserar inte om att ligga med andra än min fru men jag fantiserar om att få se andra kvinnors bröst


    Ja den är rätt spännande den med. 
  • Anonym (Konstig)
    Anonym (småland72) skrev 2020-09-18 11:19:03 följande:

    Ja den är rätt spännande den med. 


    Har du någonsin agerat på det, berättat om det eller tagit upp det med någon eller din partner?
  • Anonym (småland72)

    Jag har nämnt för min fru att jag gillar tanken på att se ngn annans kvinnas bröst.
    Men inget mer än så.

    Samt så tyckte jag att en kvinnlig vän till mig kunde ta av sig bikinin när vi badade i poolen.  Hon bara skrattade och sa typ nehe du. 

  • Anonym (Konstig)
    Anonym (småland72) skrev 2020-09-18 11:33:33 följande:

    Jag har nämnt för min fru att jag gillar tanken på att se ngn annans kvinnas bröst.

    Men inget mer än så.

    Samt så tyckte jag att en kvinnlig vän till mig kunde ta av sig bikinin när vi badade i poolen.  Hon bara skrattade och sa typ nehe du. 


    Hur reagerade frun?

    Hon kanske vet och kan berätta hur kompisen ser ut?
  • Silverqvist

    Ja, när mina ögon går igen så tänker jag ju inte på vad jag ska göra imorgon och det gör nog inte era partners heller, haha.

    // C

  • Anonym (Estet)

    Det finns en kund på jobbet som får mig totalt ur balans. Han ser fantastiskt inbjudande farlig ut och har en attityd som gör mig helt plask. Bara att höra hans röst gör mig kåt. Jäklar vilka orgasmer jag fått med honom (i mitt huvud).

  • Anonym (hurkieball)

    Håller på att bli tokig av min morbrors nya fru, bara 11 år äldre. 
    "Gud va god du va nu", kan min sambo säga...... Ja, du skulle bara vetat vem jag tänkte på (hehe).  Knullar sambo fysisk, men nån helt annan psykisk. 

  • Anonym (Jens)

    Naturligtvis gör jag det. Min fru älskar jag i allt utom när det gäller sex. Där är hon kass. Hon vill inte och jag vill inte tvinga henne. Så då får man söka sig till andra jaktmarker. 

  • Anonym (Mm)

    Ja. Efter ofrivilligt halvcelibat i 2 år har jag tappat lusten - Först helt, men nu börjar lust komma tillbaka. Dock INTE till den partner som avböjt mina alla tidigare försök till intimitet och sex, utan jag går loss med sexleksaker och fantasier.

Svar på tråden Fantiserar du om sex med andra?