• Morre

    Välja "enkel" tv - har ni tips?

    Har en tjock-tv, bor i ComHem-lägenhet och nu ska allt bli digitalt. Måste antingen köpa en digitalbox eller en ny tv. Vill inte lägga en massa pengar, och vill inte ha en jättestor skärm (inte pytteliten heller). Har ni några bra tankar och tips?

  • Svar på tråden Välja "enkel" tv - har ni tips?
  • Aniiee

    Gå in på net-on-net, navigera till tv-apparterna och ställ in din budget. Vilken som helst är alldeles utmärkt.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (C)

    Köpte en billig tv på Ica maxi, har funkat utmärkt i många år.

  • SprucknaGummit

    Vilken TV du än väljer så MÅSTE du välja en med "CI+ port för CA-modul och programkort"

    detta då DETTA är "TVboxen" så du kan se digital TV..
    (Din leverantör av TV-tjänsten ser till att du får RÄTT i-stickskort och programkort)

    vill du sedan ha möjlighet att utnyttja ditt Internet till att se APPAR (allt från Svt, tv4 viafree osv. ) så rekommenderar jag att du tittar på Philips ANDROID TVs.. Jätte enkla att sköta och att se appar på...

    vi betalar inte för en enda app.. ser bara på gratisappar... så man behöver inte betala för apparna... Men man kan se program man missat närsomhelst..

  • Morre

    Tack för alla tips! Började med att köpa en platt-tv till min mor som hade samma problem. Det blev en Samsung LED-tv 32 tums som hon är väldigt nöjd med. Jag tror att jag kommer att köpa en likadan fast en storlek större (högst).

Svar på tråden Välja "enkel" tv - har ni tips?