• SLM

Syskonförsök

Någon som vill följas åt till syskonförsök? För oss blir det 6e försöket nästa månad längre än vad naiva vi trodde då första barnet gick så fort (och ett par missfall innan där det också gick direkt) men vad ska man göra.... försöket hålla hoppet uppe och tänka att upp till ett år är normalt, men av någon anledning så går jag runt och tänker att något är fel bara för att det tar så lång tid nu..

• Svar på tråden Syskonförsök
  • Onewayticket

Vi gör också syskonförsök nu. Har en tvååring sen tidigare. Då blev jag gravid på första försöket. Nu går jag på medicin som jag inte får bli gravid på. Så har bara två, kanske tre, försök på oss innan jag måste fylla på med medicin igen. Så vi håller tummarna för att det ska gå lika snabbt den här gången. ????

• SLM

Har också en tvååring sen innan. Håller tummarna för er! Är det första försöket nu?

• beccagranen

Vi gör också ett syskonförsök, vi har enn 12 och 8 åring ihop och vill nu försöka oss på ett sista sladdisbarn. Första försöket denna månadenm =)

• medioker

Hej!

Har en snart 1.5 åring hemma och ska börja försöka nu vid nästa ägglossning. Sonen blev till typ direkt så ska bli spännande detta. Skulle egentligen börja nästa år men vi är rädda att det kan ta tid så därför börjar vi nu!

• Onewayticket
    SLM skrev 2020-09-17 14:22:47 följande:

Har också en tvååring sen innan. Håller tummarna för er! Är det första försöket nu?

Japp. Första försöket nu. Håller på och kissar på ägglossningsstickor just nu och väntar på den. :)
Svar på tråden Syskonförsök