• Undrandee

    När fick ni tillbaka mensen efter skrapning?

    När fick ni tillbaka mensen efter skrapning/cytotec behandling?

  • Svar på tråden När fick ni tillbaka mensen efter skrapning?
  • Anonym (Jordgubbs)

    Jag tog cytotec den 25 juli, och den 22 augusti fick jag min mens. Den 8 juli hade jag alltså ägglossning, medan jag fortfarande hade lite bruna flytningar efter missfallet. 

  • Undrandee
    Anonym (Jordgubbs) skrev 2020-09-17 22:58:03 följande:

    Jag tog cytotec den 25 juli, och den 22 augusti fick jag min mens. Den 8 juli hade jag alltså ägglossning, medan jag fortfarande hade lite bruna flytningar efter missfallet. 


    Okej. Jag har rester kvar trots både Cytotec och skrapning, så hoppas mensen kommer snart så jag förhoppningsvis blöder ut resterna och slipper ytterligare ingrepp! Grav.testerna är äntligen negativa nu så kroppen borde ju inse att den ska komma igång igen :/
  • Anonym (Jordgubbs)
    Undrandee skrev 2020-09-17 23:14:24 följande:
    Okej. Jag har rester kvar trots både Cytotec och skrapning, så hoppas mensen kommer snart så jag förhoppningsvis blöder ut resterna och slipper ytterligare ingrepp! Grav.testerna är äntligen negativa nu så kroppen borde ju inse att den ska komma igång igen :/
    Jag hade också nån liten rest kvar! På återbesöket sa hon att det borde komma ut med mensen, men om den inte kommit inom 3 veckor skulle jag återkomma. Din är säkert på gång! Du har inte känt av äl? Jag hade min samma dag som återbesöket till och med, men hon sa inget om det, eller såg det inte. 
  • Undrandee
    Anonym (Jordgubbs) skrev 2020-09-17 23:19:38 följande:

    Jag hade också nån liten rest kvar! På återbesöket sa hon att det borde komma ut med mensen, men om den inte kommit inom 3 veckor skulle jag återkomma. Din är säkert på gång! Du har inte känt av äl? Jag hade min samma dag som återbesöket till och med, men hon sa inget om det, eller såg det inte. 


    På läkaren lät det som om det var en del kvar. Mätte upp det till 3×2 , vet ej om det handlar om mm eller cm. Har inga tecken på mens och har aldrig haft några direkta symtom på äl heller i mitt liv, har alltid gått efter äl stickor.
Svar på tråden När fick ni tillbaka mensen efter skrapning?