Kille har slutat snusa- personlighetsförändrad??
Min kille slutade tvärt, från att vara en riktig storsnusare. Nu har det gått kanske 3 dagar (lite jag vet) och hur själviskt det än låter så saknar jag honom!
Han är superdeprimerad och irriterad. Han är normalt sett en väldigt mjuk och känslig kille, men han har nästan blivit aggressiv! Han är väldigt apatisk och verkar knappt kär i mig längre. Men jag märker också att han mår bättre för varje dag som går och jag antar att det beror på abstinens?
Till er som slutat/har en partner som slutat:
När blir det helt bra? Är det bättre efter en vecka? Är det normalt att bli extremt förändrad som person? Min mjuka snälla kille sa t.o.m. att han typ skulle vilja slå någon eller något. Att det är så irriterad han känner sig. Rekommenderade honom att träna, tänker att det borde hjälpa lite iaf.
Som tur är vi särbos. Men är inte så sugen på att ses och tycker det är jobbigt att prata i telefon med honom för att han är så irriterad. Och otrevlig. Även om jag vet att det inte är meningen. Vet ju att det inte har med mig att göra alls egentligen, jag försöker se det positivt men känner att det går ut över mig och vårt förhållande svinmycket. Vill bara att han ska skärpa sig! Men fattar ju också att det inte är så enkelt. Önskar att han hade förvarnat mig bara. Inte så kul att få veta det samma dag som han slutade men flera timmar efter när han redan har abstinens, speciell när man har pms och behöver honom mer än någonsin...
Så, rant över! Jagjagjag! Haha ;) saknar min rara kille , detta ?monster? gör mig ledsen och arg!