• SF123

    Gravid i v.6 vad har/hade ni för gravid symptom?

    Hej!

    Detta är min första graviditet och jag är i v.6 nu, jag hade typ inga symptom innan jag plussade.

    De började med att jag hade molande värk samma dag som min mens skulle kommit och höll i sig några dagar och det är väl egentligen inte förens nu jag har fått ömma bröst och framförallt ömma bröstvårtor men känner inget illamående eller nått annat mer än brösten.

    Jag är blir dock trött på kvällarna och vaknar sjukt tidigt.

    Hur har det varit för er andra?

  • Svar på tråden Gravid i v.6 vad har/hade ni för gravid symptom?
  • Anonym (Ellinor)

    Skittrött, ömma bröst, lite illamående, lättrörd, vid andra graviditeten började jag känna av foglossning så smått.

  • Anonym (Rut)

    Ont iim brösten och arg som ett bi utan synbar orsak.

  • Anonym (F)

    Jag frös på kvällar och nätter. Alltså extremt. Sov med dubbla täcken, tossor, mjukisbyxor, munktröja. Hela jag var som en isbit.

  • SF123

    Spännande och läsa om andra vi alla är ju olika, känns tryggare att det inte bara är jag som känner av lite :)

  • SF123
    Anonym (F) skrev 2020-09-19 11:09:27 följande:

    Jag frös på kvällar och nätter. Alltså extremt. Sov med dubbla täcken, tossor, mjukisbyxor, munktröja. Hela jag var som en isbit.


    Intressant att du säger de, har faktiskt kallsvettats ibland på nätterna
  • Grustradgarden

    Är i 5+4. Har bara lite ömma bröstvårtor och ?hårda? körtlar i brösten. Lite ?mensvärk? då och då. Kanske lite mer trött och lättrörd, annars inget. Tyvärr tror jag att min graviditet inte kommer att fortskrida eftersom att cb digital inte slagit om till 3+ ännu och det gör mig så ledsen och orolig. Vi har haft svårt att få barn och genomgått två ivf för att få det här plusset.

  • SF123
    Grustradgarden skrev 2020-09-19 11:51:06 följande:

    Är i 5+4. Har bara lite ömma bröstvårtor och ?hårda? körtlar i brösten. Lite ?mensvärk? då och då. Kanske lite mer trött och lättrörd, annars inget. Tyvärr tror jag att min graviditet inte kommer att fortskrida eftersom att cb digital inte slagit om till 3+ ännu och det gör mig så ledsen och orolig. Vi har haft svårt att få barn och genomgått två ivf för att få det här plusset.


    Åh nej hoppas inte det är så det behöver ju inte vara så, jag lider med dig! Är det eran första?

    Jag var jätte orolig att det inte skulle gå har ätit p piller i 13 år innan och man vet ju tyvärr inte förens man försöker om det går.

    Jag är i v 5+2 och vi har typ samma symptom nu man blir ju orolig!
  • Jag är bara jag

    Lite molvärk ( inte ens varje dag), kissnödig, trött, extra hungrig. Sen kom illamåendet v.9 med första och v.7 med andra. Och tusen krämpor till...

  • Grustradgarden
    SF123 skrev 2020-09-19 12:13:24 följande:

    Åh nej hoppas inte det är så det behöver ju inte vara så, jag lider med dig! Är det eran första?

    Jag var jätte orolig att det inte skulle gå har ätit p piller i 13 år innan och man vet ju tyvärr inte förens man försöker om det går.

    Jag är i v 5+2 och vi har typ samma symptom nu man blir ju orolig!


    Japp. Vi blev gravida för 10 år sedan, då en oönskad graviditet och gjorde därför abort. Med tanke på det trodde vi att det skulle gå enkelt när man väl ville...

    Bli inte det! Men ta heller inga clearblue med veckoindikator... man blir knäpp av det! :)
Svar på tråden Gravid i v.6 vad har/hade ni för gravid symptom?