• Anonym (Alltid kt)

    Förutsättningarna har ändrats. Tips på leksaker eller sexmaskin

    Träffar en man. Han har två barn sedan tidigare.

    Ibörjan kunde vi träffas utan barn oftare och hade mycket tid för sex.

    Nu har det ändrats. han barnen på heltid, bortsett från någon enstaka helg då och då.

    Så, kort och gott. Vi kan alltså inte ha sex lika ofta som tidigare. Jag är i princip kåt Hela tiden så därför vill jag ha tips på bästa leksakerna!

    Någon som testat sådan "sexmaskin"?

    Lilt denna www.sinful.se/f-machine-gigolo-sexmaskin

  • Svar på tråden Förutsättningarna har ändrats. Tips på leksaker eller sexmaskin
  • Anonym (Alltid kt)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-19 17:24:06 följande:

    Rekommenderar en Satisfyer, grymt bra :)


    En sån har jag faktiskt :) sjukt bra är den! Fontänorgasmerna flödar ;)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Alltid kt) skrev 2020-09-19 17:29:12 följande:
    En sån har jag faktiskt :) sjukt bra är den! Fontänorgasmerna flödar ;)
    Haha jaa exakt! :D Numera får man vara beredd med handduk under liksom x)

    Jag har inte testat en sån maskin som du länkade till men jag skulle vilja ha en, men isf skulle jag faktiskt bygga en själv. Du kan inte be din man göra det förresten? Om han är händig förstås, det är inte så himla svårt faktiskt :)
  • Anonym (Alltid kt)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-19 17:32:31 följande:

    Haha jaa exakt! :D Numera får man vara beredd med handduk under liksom x)

    Jag har inte testat en sån maskin som du länkade till men jag skulle vilja ha en, men isf skulle jag faktiskt bygga en själv. Du kan inte be din man göra det förresten? Om han är händig förstås, det är inte så himla svårt faktiskt :)


    Ja men exakt, handdukarna går åt på löpande band haha :')

    Kanske att han skulle kunna göra faktiskt. Den tanken slog mig inte ens haha.

    Är så jäkla nyfiken på en sån, så funderar på att beställa en för att få hem den snabbt bara haha.

    Men de kostar ju lite.
  • Anonym (Oj)

    Gud en sådan har jag aldrig sett, ingen aning om att det fanns. Skriv hur det var om du köper en!!!!

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Alltid kt) skrev 2020-09-19 17:53:16 följande:
    Ja men exakt, handdukarna går åt på löpande band haha :')

    Kanske att han skulle kunna göra faktiskt. Den tanken slog mig inte ens haha.

    Är så jäkla nyfiken på en sån, så funderar på att beställa en för att få hem den snabbt bara haha.

    Men de kostar ju lite.
    Ja jag tänker att man med rätt billiga medel kan få till en bra, det är som sagt mycket pengar innan man vet om man ens skulle gilla en sån :s Då kan man ju köpa en "riktig" om det skulle vara så.
  • Anonym (Alltid kt)
    Anonym (Oj) skrev 2020-09-19 17:55:42 följande:

    Gud en sådan har jag aldrig sett, ingen aning om att det fanns. Skriv hur det var om du köper en!!!!


    Absolut gör jag de :)
  • Anonym (Alltid kt)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-19 17:58:40 följande:

    Ja jag tänker att man med rätt billiga medel kan få till en bra, det är som sagt mycket pengar innan man vet om man ens skulle gilla en sån :s Då kan man ju köpa en "riktig" om det skulle vara så.


    Ja men precis, om man inte gillar den är de ju inte direkt att man säljer den vidare på blocket liksom :')

    Om du gör en så kan du få skicka ritningarna till mig XD
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Alltid kt) skrev 2020-09-19 18:18:33 följande:
    Ja men precis, om man inte gillar den är de ju inte direkt att man säljer den vidare på blocket liksom :')

    Om du gör en så kan du få skicka ritningarna till mig XD
    Haha ok! :D 
Svar på tråden Förutsättningarna har ändrats. Tips på leksaker eller sexmaskin