• Anonym (Integravid)

    Han gjorde mig gravid. Galet upphetsande. Någon mer?

    Min kille gjorde mig gravid. Jag fick missfall. Såklart en stor sorg. Har bearbetat och accepterat de.

    MEN!

    blir så galet kåt av tanken på att han gjorde mig gravid! Finns inget annat som får mig att gå igång så mycket som tanken på de.

    Någon mer som känt/känner så?

  • Svar på tråden Han gjorde mig gravid. Galet upphetsande. Någon mer?
  • Anonym (nej)

    Nej, så har jag aldrig känt eller ens hört att nån kan känna..

    Men det finns så mycket konstiga saker i sex så man kan ramla av stolen...

  • Anonym (S)

    Ja, jag tänder på graviditets"risken" (vi har fyra planerade barn - hade många rollspelslekar om det "riskfyllda" sexet när vi försökte skaffa dem....). Är inte helt ovanligt att tända på gissar jag, underlättar väl för artens fortsatta existens

  • Anonym (Integravid)
    Anonym (S) skrev 2020-09-19 18:15:15 följande:

    Ja, jag tänder på graviditets"risken" (vi har fyra planerade barn - hade många rollspelslekar om det "riskfyllda" sexet när vi försökte skaffa dem....). Är inte helt ovanligt att tända på gissar jag, underlättar väl för artens fortsatta existens


    Oh, rollspelen lät sexigt!
  • Anonym (Förstår)

    Jag förstår känslan till 100 %

    Att bli fylld och med resultat..

  • Anonym (Integravid)
    Anonym (Förstår) skrev 2020-09-19 18:24:36 följande:

    Jag förstår känslan till 100 %

    Att bli fylld och med resultat..


    Precis så!

    Och känslan av att just Han gjort de
  • Anonym (primär drift)

    Kan absolut förstå den känslan även om jag aldrig blivit gravid själv. Men i allt innerligt sex och alla förälskelser har alltid den faktorn funnits närvarande både som något riskfullt, samtidigt spännande.  Ett slags fullbordande och total sammansmältning i varje cell och rörelse.

    Om jag är kär vill jag liksom bli befruktad av den personen i varje samlag, trots att jag inte vill ha barn, det är djupt erotiskt och så sexigt.

  • Anonym (primär drift)
    Anonym (nej) skrev 2020-09-19 18:09:06 följande:

    Nej, så har jag aldrig känt eller ens hört att nån kan känna..

    Men det finns så mycket konstiga saker i sex så man kan ramla av stolen...


    Du har nog aldrig varit riktigt innerlig med någon låter det som, eller själv en kvinnlig anatomi och ägg som vill bli befruktade,?
  • Anonym (Sjukt upphetsande)

    Älskar att få spruta djupt inne i henne..nån som är sugen?

  • Anonym (Integravid)
    Anonym (primär drift) skrev 2020-09-19 23:03:46 följande:

    Kan absolut förstå den känslan även om jag aldrig blivit gravid själv. Men i allt innerligt sex och alla förälskelser har alltid den faktorn funnits närvarande både som något riskfullt, samtidigt spännande.  Ett slags fullbordande och total sammansmältning i varje cell och rörelse.

    Om jag är kär vill jag liksom bli befruktad av den personen i varje samlag, trots att jag inte vill ha barn, det är djupt erotiskt och så sexigt.


    Du satt ord på mina känslor!
  • Anonym (primär drift)
    Anonym (Integravid) skrev 2020-09-20 00:11:48 följande:
    Du satt ord på mina känslor!
    Tack:) Det är ganska maffiga känslor! Så totalt in tune med allt på nåt sätt.
Svar på tråden Han gjorde mig gravid. Galet upphetsande. Någon mer?