• Sat 19 Sep 2020 21:23
    512 visningar
    3 svar
    3
    512

    Träffade en gift kvinna och jag själv var gift

    Hej!

    Jag träffade en kvinna som jag blev förälskad i, vi båda sa att det inte skulle bli något seriöst då vi båda levde i andra relationer. Men tiden gick och vi märkte att det vi hade växte och växte. Tillslut tog jag steget och lämnade min relation även om jag försökte ge min gamla relation en chans, jag försökte verkligen. Men när man tappar gnistan så är det omöjligt att hitta tillbaka till den, för mig. Den kvinna som jag hade en relation med vid sidan av öppnade mina ögon. Jag hade levt i en relation i flera år utan de centrala delarna för mig i en relation idag. Att man ser varandra, uppvaktar varandra, skämmer bort en mm.. Jag behövde helt enkelt bli sedd och det blev jag. Det är lätt i en relation att ställa maten på bordet och käka middag sen är dags för tv-tittande och så är kvällen klar. Relationen vid sidan av var så mycket mer både då vi spenderade mycket tid tillsammans så hann vi med mycket under de åren. Dock så valde hon att inte avsluta relationen med sin partner, men det kvittar huvudsaken är jag hittade det som gör att jag kämpar i en relation. Idag har jag ingen kontakt med henne men jag har så svårt för att se mig hitta denna "känsla" med någon annan. Har gått 1 år sen vi skildes åt och jag har träffat andra men det har inte blivit något för känslan är inte detsamma. What to do?

  • Svar på tråden Träffade en gift kvinna och jag själv var gift
  • Anonym (Blipp­)
    Sun 20 Sep 2020 19:50
    #1

    Du har kanske inte kommit över förälskelsen? Fokusera på dig själv och att må bra... Tror man hittar den rätta när man minst anar det.

  • Wed 23 Sep 2020 21:47
    #2

    Nej det har jag inte gjort, även om jag försöker och det har gått mer än 1 år..

  • Anonym (Låt bli)
    Wed 23 Sep 2020 22:20
    #3
    Don88 skrev 2020-09-23 21:47:19 följande:

    Nej det har jag inte gjort, även om jag försöker och det har gått mer än 1 år..


    Skriv ett brev till hennes man. Han förtjänar att få veta. Då blir hon förmodligen singel, då har du chansen!
Svar på tråden Träffade en gift kvinna och jag själv var gift