Jag vill ha tillbaka honom...
Jag och mitt ex var tillsammans i 8 år, han var min första kärlek. Men i mars tog jag initiativet och flyttade ifrån honom för att det hade varit en strulig början på året men i slutändan var vi överens att det nog var det bästa.
Nu har det gått 6 månader sen vi flyttade isär och jag har verkligen insett att det är honom jag vill vara med.
Vi har haft kontakt efter separationen och även fortsatt och ligga efter åt men sista två månaderna har vi varit oskiljaktiga, vi har umgåtts varje dag och gör allt tillsammans! Vi firar varandras födelsedagar, umgås med våra familjer och vänner som att ingenting har förändrats.
Men... jag har berättat för honom vad jag känner och vad jag vill med våran relation, men han säger att han inte vet vad han vill och han vill inte ta några förhastade beslut vilket gör mig knäpp för jag bara står och väntar på ett svar.
Vi ligger, vi äter alla måltider tillsammans, sover tillsammans varje natt och vi pussar på varandra som förut men enligt honom är vi bara bästa vänner?
Som sagt så blir jag knäpp på hela situationen och vill bara höra era solskenshistorier om att få tillbaka någon.