• Tue 22 Sep 2020 18:24
    296 visningar
    8 svar
    8
    296

    Kanske gravid ??

    Hej alla där ute som försöker bli med barn !!

    Jag har nu för första gången testat med Äl-stickor . Började med min första sticka på min första fertila dag , dag 9. Då var strecken väldigt starka. Vi hade samlag dagen efter. Tog testerna fram till min äl-dag som var den 14/9 men då var den svagare än den jag tog första dagen. Kanske hade äl den 9 de trots allt?? Har menscykeln 27 . Regelbunden mens. Men vi hade samlag varannan dag fram till dagen efter äl. Fick molande värkar efter några dagar som varade i ca 2-3 med små jämna mellanrum. Fick även vit tjockare flytning något jag inte brukar få. Ska ha bim den 28/9. Jag hoppas att den inte mensen kommer. Har inte direkt några symptom antar för att det är för tidigt? Men känns konstigt i magen, det drar i nedre delen av magen bara. Hoppas på svar !!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-23 19:22
    Kan någon svara snälla ????

  • Svar på tråden Kanske gravid ??
  • Tue 29 Sep 2020 09:35
    #1

    Hur har det gått?

  • Sat 3 Oct 2020 00:26
    #2

    Tyvärr så kom mensen 3 dagar för tidigt. Vi får försöka nu i dagarna på nytt...

  • Fri 23 Oct 2020 19:12
    #7

    Så har det blivit för mig också. Jag funderar på om det är för att infästningen misslyckades och att mensen kom tidigt därför. Ingen aning om det kan vara så. Jag har ägglossning i dagarna och hoppas det ska gå den här månaden. Håller tummarna för dig med.

  • Fri 23 Oct 2020 21:21
    #8

    Min mens kom 1 dag efter Bim, så vi lyckades inte denna gång heller. Sjukt frustreradande då vi prickade alla dagar.. ska boka tid på gyn så dem får kolla om det kan vara något annat som spökar... tack ! Lycka till du med

Svar på tråden Kanske gravid ??