• Liso001

    Sexlust gravid?

    Hej!

    Jag har sedan dag 1 under graviditeten upplevt noll intresse för sex och ingen sexlust alls med min partner. Är i vecka 15 nu och i som det kallas ?smekmånaden? av graviditeten där sexlusten ska öka och man ska passa på att njuta. Men inget händer! Jag vill jättegärna få tillbaka den men det går lixom inte!

    Hade ett superbra sexliv innan graviditeten men nu är det verkligen lika med noll. Fler som känner igen sig? Tips?

  • Svar på tråden Sexlust gravid?
  • Anonym (Eva)

    Var likadant för mig hela graviditeten. Var aldrig sugen.

  • Liso001

    Och det vände inte någon gång under graviditeten? :o

  • Spy

    När vi Skulle skaffa barn som var min sambo så kåt att vi låg säkert 2 gånge/ per dag varje dag tills hon blev gravid och inför varje graviditet har det tagit ca 6 månader.
    Så ja jäklar vad jag fick ligga under den perioden och det va så sjukt jäkla underbart MEN när hon blev gravid så försvann allt och jag Som kille som så gärna ville få ha sex med min gravida sambo fick tjata lite så fick man ligga någon gång men jag blev så tänd på när magen växte, brösten blev större och mjölkfyllda

  • Tigu

    Hej! Jag är I vecka 13. Jag har inte alls haft samma lust som innan. Men min partner har varit väldigt okej med det. Så vi har kommit överens om att när jag väl vill så får jag ?ta tag i de? eller va man ska säga. Det har varit väldigt skönt för min del, att inte känna någon stress eller press från honom utan han har Varit fantastisk. Så jag tror bara du ska ta de lugnt och när du väl känner dig sugen så får du ta tag i de (om han också vill då såklart).

    Tänker att det kommer tillbaka när de kommer, tror de är dumt åh stressa och känna att man vill ha en sexlust som man kanske inte har. Bättre åh låta de komma när du känner för de istället för åh ?tvinga fram? de eller va man ska säga <3

  • Tigu
    Tigu skrev 2022-02-28 21:28:22 följande:

    Hej! Jag är I vecka 13. Jag har inte alls haft samma lust som innan. Men min partner har varit väldigt okej med det. Så vi har kommit överens om att när jag väl vill så får jag ?ta tag i de? eller va man ska säga. Det har varit väldigt skönt för min del, att inte känna någon stress eller press från honom utan han har Varit fantastisk. Så jag tror bara du ska ta de lugnt och när du väl känner dig sugen så får du ta tag i de (om han också vill då såklart).

    Tänker att det kommer tillbaka när de kommer, tror de är dumt åh stressa och känna att man vill ha en sexlust som man kanske inte har. Bättre åh låta de komma när du känner för de istället för åh ?tvinga fram? de eller va man ska säga <3


    Haha men gud.. såg nu att de var från 2020.. opps..
Svar på tråden Sexlust gravid?