• levnadsgladkille

Speedos på män 2020?

Som rubriken lyder. Vad anser folk egentligen om detta plagg? (frågar inte för en vän:P). Vänder mig först å främst till tjejer/kvinnor, men en generell förfrågan i det hela.

Upptäckte detta plagg för några år sedan och har inte använt shorts, modell surfmodell sedan dess. Finner dom så mycket bättre och behagligare på så många vis och snygga faktiskt. 
    Har fått många reaktioner får jag ändå påstå. Vissa hatar plagget medans andra tycker det är helt ok. Men ändå överrepresenterat utav negativ sort då.

Bara roligt att veta vad ni anser här inne.

(Kan tillägga jag simmar nån gång i veckan så rent praktiskt kommer de till nytta där givetvis. Är hetero, så slipper nån undra)

(Hade tänkt posta en bild, men gissar reglerna inte hade tillåtit det.)

Allt gott!
    Mvh :)

• Svar på tråden Speedos på män 2020?
  • Anonym (J)
    levnadsgladkille skrev 2020-09-24 19:27:20 följande:

Som rubriken lyder. Vad anser folk egentligen om detta plagg? (frågar inte för en vän:P). Vänder mig först å främst till tjejer/kvinnor, men en generell förfrågan i det hela.

Upptäckte detta plagg för några år sedan och har inte använt shorts, modell surfmodell sedan dess. Finner dom så mycket bättre och behagligare på så många vis och snygga faktiskt. 
    Har fått många reaktioner får jag ändå påstå. Vissa hatar plagget medans andra tycker det är helt ok. Men ändå överrepresenterat utav negativ sort då.

Bara roligt att veta vad ni anser här inne.

(Kan tillägga jag simmar nån gång i veckan så rent praktiskt kommer de till nytta där givetvis. Är hetero, så slipper nån undra)

(Hade tänkt posta en bild, men gissar reglerna inte hade tillåtit det.)

Allt gott!
    Mvh :)

Här i USA har det skämtats om just européer med deras Speedos i alla årtionden i alla fall. Skulle inte rekommendera att ha på sig såna här. Folk gillar inte att se ens junk. 
  • Kokoskorven

Klart du ska ha speedos om du trivs i det! De där stora, slafsiga, knälånga badshortsen som alla grabbar har nuförtiden tycker jag mest verkar obekväma. Släpp låren fria! Mvh/tjej

• Anonym (K)

Jag bryr mig inte om andra män har på sig det men jag vill helst inte att min man har det. Är sjukt osexigt.

• levnadsgladkille
    Anonym (K) skrev 2020-09-26 01:32:56 följande:

Jag bryr mig inte om andra män har på sig det men jag vill helst inte att min man har det. Är sjukt osexigt.

Utveckla osexigt.. bara intressant att höra. För avslöjande? Omanligt? Eller nåt? :)
  • Anonym (K)
    levnadsgladkille skrev 2020-09-26 01:46:13 följande:

Utveckla osexigt.. bara intressant att höra. För avslöjande? Omanligt? Eller nåt? :)

Påminner om trosor. Den modellen har jag när jag har mens haha. Sen ser rumpan rund och putig ut vilket jag inte gillar hos killar.
  • Anonym (norrlänning)

Skulle aldrig använda dom obekvämt och inte snyggt. Man ser ut som någon gammal strandraggare i dom. Men smaken är som baken.

Sen för egen del är jag glad att du inte postat bild för jag är inte sugen på att se någon kille i speedos. Men du behöver nog inte oroa dig för regler eftersom det finns hela trådar med folk som visar sig i underkläder. Så vill du ha omdöme du kan du vända dig till folket där.

• levnadsgladkille
    Anonym (K) skrev 2020-09-26 02:02:22 följande:

Påminner om trosor. Den modellen har jag när jag har mens haha. Sen ser rumpan rund och putig ut vilket jag inte gillar hos killar.

Haha, got it! ;) Nä jag förstår vad du menar. Nåja, alla är olika iaf. Som tur är:)
  • levnadsgladkille
    Anonym (norrlänning) skrev 2020-09-26 02:31:41 följande:

Skulle aldrig använda dom obekvämt och inte snyggt. Man ser ut som någon gammal strandraggare i dom. Men smaken är som baken.

Sen för egen del är jag glad att du inte postat bild för jag är inte sugen på att se någon kille i speedos. Men du behöver nog inte oroa dig för regler eftersom det finns hela trådar med folk som visar sig i underkläder. Så vill du ha omdöme du kan du vända dig till folket där.

Du har provat, ja, då vet du ju iaf att det inte var nåt för dig! Det är ju bra:)

Absolut!:)
  • Anonym (C)

Är de i boxermodell så är de godtagbara, men speedos i trosmodell borde inte få existera. De är fruktansvärda!

Svar på tråden Speedos på män 2020?