Kan man be om att få ta med en grov dildo i sängen?
Jag har en ny man sedan en kort tid tillbaka och vi har ofta sex med varandra. Jag har väldigt gärna sex med honom och inte sällan är det på mitt initiativ. Den här mannen är lite åt det "mindre hållet" vad gäller utrustningen. Det betyder inte att jag inte skulle tända på honom för det. Men jag saknar känslan av att bli utfylld.
I tidigare förhållanden har min partner varit mer välutrustad och jag kan tänka mig att jag fick smak på den känslan av att ha en grövre "k-k" i mig. Efter att förhållandena tagit slut så har jag roat mig själv med en dildo som jag köpte. Även den är åt det större hållet.
Men nu har jag alltså en ny man som jag finner mycket attraktiv och härlig på alla sätt. Men jag vill ju även kunna njuta fullt ut av sexet och kunna explodera som jag gjort förr. Så det jag undrar är om man kan eller ens vågar föreslå att vi ibland plockar med en grövre dildo när vi har sex. Jag är ju som ni förstår orolig att han skall ta det här på fel sätt och känna sig ovärdig eller något. Jag vill inte riskera att något kommer emellan oss.
Har någon kvinna här erfarenhet av en liknande situation? Vågade ni be om något sådant? Hur blev reaktionen (positiv, negativ)? Hur skulle jag isåfall närma mig ärendet?
Tar tacksam mot lite tips och förslag