• Anonym (Krusbär)

Kan man be om att få ta med en grov dildo i sängen?

Jag har en ny man sedan en kort tid tillbaka och vi har ofta sex med varandra. Jag har väldigt gärna sex med honom och inte sällan är det på mitt initiativ. Den  här mannen är lite åt det "mindre hållet" vad gäller utrustningen. Det betyder inte att jag inte skulle tända på honom för det. Men jag saknar känslan av att bli utfylld. 

I tidigare förhållanden har min partner varit mer välutrustad och jag kan tänka mig att jag fick smak på den känslan av att ha en grövre "k-k" i mig. Efter att förhållandena tagit slut så har jag roat mig själv med en dildo som jag köpte. Även den är åt det större hållet. 

Men nu har jag alltså en ny man som jag finner mycket attraktiv och härlig på alla sätt. Men jag vill ju även kunna njuta fullt ut av sexet och kunna explodera som jag gjort förr. Så det jag undrar är om man kan eller ens vågar föreslå att vi ibland plockar med en grövre dildo när vi har sex. Jag är ju som ni förstår orolig att han skall ta det här på fel sätt och känna sig ovärdig eller något. Jag vill inte riskera att något kommer emellan oss. 

Har någon kvinna här erfarenhet av en liknande situation? Vågade ni be om något sådant? Hur blev reaktionen (positiv, negativ)? Hur skulle jag isåfall närma mig ärendet?

Tar tacksam mot lite tips och förslag 

• Svar på tråden Kan man be om att få ta med en grov dildo i sängen?
  • Studentpappa

Måste du påpeka att du vill ha den för att den är grövre? Är det viktigt att upplysa honom om det, eller går det bara att fråga om det är ok om du använder din dildo?

En tanke bara.

Ride it like you stole it
  • enable007

Fråga på , helst när ni har sex . Själva brukar vi använda olika och det var jag som lyfte fram för henne :)

• Anonym (Modell mindre)

Jag är själv "mindre" och använder gärna större dildos på min fru. Märker ju att hon ändå vill ha mig också.

• Anonym (Förtjockningsmedel)

Behöver ju inte vara en dildo ...
    Kolla möjligheten att skaffa en s.k sleeve åt honom.
    Då kan han ju knulla dig på riktigt samtidigt som du blir utfylld.

• Anonym (Frankie)

Jag tycker du kan be om att få ta med en grov dildo. Om han bryr sig om dig så vill han att du ska ha det skönt.
    Vad får dig mer att explodera? Snabbjuckare?
    Har en sån granne och så mycket väsen som hon för så måste det ju vara bra när det går undan.

• Anonym (Nyfiken)

Hur grov är dildo och hur grov är din partners?

Är det så att han är medel eller långt under ?

• Kungsbackakillen73a

Jag tycker absolut berätta om dina tankar och din dildo (utan att nämna att dina ex var större). Det blir även ett test Är han smart, kär i dig och trygg i sig själv så vill han ha med dildon. Annars är det kanske ingen man att dela livet med? Jag och min sambo använder dildo som jag styr över Helt ljuvligt att kunna ge henne fontänorgasmer. Vi lever bara en gång.

• Anonym (ppp)

Men du kan väl bara fråga lite hur han ser på sexleksaker, så kan ni prata om olika typer och du kanske då nämner att du faktiskt har en dildo- osv. 

• Anonym (Stina)

Självklart skall man fråga om det är något man vill ha.

Fattar inte varför folk är så fega med sina önskemål.

En ledstjärna i mitt liv kommer från boken Urban Tantra.

"Asking for what you want is not a demand or an ultimatum. It?s a sincere request that your partner may honor or politely decline."

Lev så i sängkammare, i relationen och i livet i stort så blir allt så mycket enklare och självklare.

• Anonym (Man)

Jag skulle bli glad om frågan kom upp. Jag har ställt frågan men fått svar att det kanske inte är aktuellt just nu i alla fall.

• Anonym (QT89)

Om vi vänder på det då. Skulle du gilla att han köper en trång fleshlight för att han anser att du är slapp där nere?

• Mrsvixen82

Ja herregud!! Klart att du ska ;) Gör det till en lek med och ha flera olika leksaker :)

Vi brukar ofta leka med dildos och löskukar. Vi har tom en så grov att det krävs rätt känsla, massa glidmedel och pepp för jag ska kunna ta emot den. Min man älskar den ;)

• Anonym (Theådåra)

Jag har en grov köpte grövsta dom hadde älskar grova saker

• Anonym (Anonym)

Varför inte skaffa en mindre dildo och använda samtidigt som han är i dig?

Skulle uppskattas av mig iallafall..

• Anonym (Queen_C)

Kan du inte bara plocka fram dina leksaker och så leker ni tillsammans, säg absolut ingenting om varför.

Visa honom hur du vill att han ska använda det på dig, det kan bli en riktigt härlig stund för er.

• Anonym (Kalle)

Fråga bara om en dildo - nämn inte storleken. Sen köper du en "vanlig" dildo - som i princip alltid är betydligt större än en normal kuk.

Svar på tråden Kan man be om att få ta med en grov dildo i sängen?