• Snisen

Tabletter för ökad förbränning

Jag tränar 3-4 dagar i veckan. Både kondition och styrketräning.
    Tycker dock inte att jag ser resultat, så jag tänkte prova att köpa tabletter från en hälsokostaffär som ökar fettförbränningen.
    Någon som har provat? Funkar det?

• Svar på tråden Tabletter för ökad förbränning
  • Nattsaga

För mig funkade det inte. Så jag tror inte på sådant där.

• Snisen

Ok, vilka tabletter tog du då?

• Emmizor

För mig funkade det, jag beställde mina tabletter från England

Jennifer -00- Emma -02- Sebaztian -05-
  • Snisen

Ok, ja, det skadar inte prova så jag tror jag ska göra det!

• neo9

va heter dessa tabletter?? kan va värt att prova..

• Emmizor

Mina tabletter kommer INTE från någon hälsokostaffär,
    utan från England där jag hittade mina.

• Snisen

Ja, jag vill oxå ha tips på bra tabletter!

• Akinna

jag testade jivo vital och visst det funkade jag gick ner men efter en månad så stog det i tidningen att dom var farliga så det var bara att sluta och då rasa man upp i vikt i gen ...
    "suck"

• Snisen

Ok, men tränade du under tiden när du tog dem?
    För om man använder tabletter för ökad förbränning när man tränar och sen slutar med tabletterna men fortsätter träna är det stor risk att man går upp i vikt igen då?

• Snisen

Ok, var finner man dessa mirakeltabletter då?

• längtarefterbarn

Emmizor
    Eeeh..nej det ska man verkligen inte göra!! vet du vad Efedrin är för nåt egentligen?!
    Det är läkemedelsklassat. det är en amfetminliknande substans som dessutom är dopingklassad. I kombination med en så enkel sak som koffein kan det bli livsfarligt! Efedrin påverkar hjärtat oavsett om det är dåligt från början eller inte.
    Upp till var och en vad man väljer att stoppa i sig naturligtvis, men hälsosamt är det då rakt inte.

• Upptagen

Jag har ätit några som det var koffein i (minns tyvärr inte namnet, sambon som köpte dem...) och de fungerade jättebra!

Fast en liten läskig grej var att man nästan blev hög av dem pga koffeinet.... iaf i början när man inte hade vant sig.

• Ekorrfamiljen

Ahhh! *varning, varning* Inte göra reklam för Efedrintabletter här på FL!!! BIG no no!!

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Upptagen

Therma Pro hette de jag åt, och de var utan efedrin...

• bodica

Finns snällare ätt att öka förbränningen på en att piller.

Krydda maten med starka kryddor typ chili, sambal olek etc
    Surt ökar också förbrännigen droppa över citron på salladen
    Äppelcidervinäger är också bra.

• Snisen

Tack för alla tips och varningar! Hade dock inte tänkt att använda tabletter med Efedrin. Jag har mer vett i skallen än så Vet vad det kan göra med kroppen....
    Ville bara ha tips på vanliga från hälsokostaffärer.

Tussilago: Hur fungerade de tabletterna du köpte? Var de bra?

• Upptagen

Snisen: Jag vet ärligt inte exakt HUR de fungerade då det var sambon som fick mig att äta dem (han tog dem med), men det är koffein och endel örter som sägs öka fettförbränningen.

Man blev även piggare pga koffeinet och i början kände jag mig nästan hög, liksom lyckokänslor och superpositiv... De som tror man blir hög av sk lyckopiller har då aldrig testat fettförbränningspiller, för där kan man prata om lyckorus.

Jag tyckte de var bra, men så körde jag dem tillsammans med god kost och motion, så frågan är ju om jag hade gått ner lika mycket utan dem också? Men jag tycker att viktnedgången har gått trögare sen jag slutade, men det är ju ändå inte säkert att det beror på att jag slutat med dem heller... det brukar ju bromsa upp...

• Snisen

Okej, men det låter bra. Ska se om jag får tag i dem...

• Öland2barnsmor

Ett par gympa dojjor (gå) Billigast30-60 min /dag . utan biverkningar

Detta med dessa piller är till stor del BLUFF: du blir bara fattig . det tar tid att gå ner i vikt . du kanske äter för lite fett : tyvärr tror folk att man inte ska äta fett . men så är inte fallet .
    Har du lagt upp en mat/träningsplan ta kontakt med nån som kan detta -..

Svar på tråden Tabletter för ökad förbränning