• Anonym (lina)

    ÅH jag är SÅ trött på min karl

    Jag börjar tröttna rejält på min karl. Missförstå

    mig rätt. Han är en BRA man. Vi har varit ett par i 6 år.

    Men. Han är så förutsägbar. Nästintill tråkig. Han överraskar ALDRIG, jag vet exakt allt han kommer säga. Vi tjivas aldrig (gillar lite fräckhet sådär). Han är SUPERNOJIG över att han börjar tappa håret. Förstår att det är tufft men ibland känner jag bara, grow Some balls och gå vidare, SKIT I HÅRET!(för jag bryr mig absolut inte). Han bjuder sällan på sig själv, skulle tex ALDRIG hålla ett tal för nån.

    Men som sagt. I övrigt väldigt varm, lojal, rolig, ödmjuk, driven och hederlig.

    Är relativt oerfaren av män så har inget att jämföra med. Är detta överkomliga ?problem? enligt er? Är jag bortskämd eller hade ni också stört er?

  • Svar på tråden ÅH jag är SÅ trött på min karl
  • Anonym (valfläsk)
    Anonym (lina) skrev 2020-09-26 17:44:08 följande:

    Jag börjar tröttna rejält på min karl. Missförstå

    mig rätt. Han är en BRA man. Vi har varit ett par i 6 år.

    Men. Han är så förutsägbar. Nästintill tråkig. Han överraskar ALDRIG, jag vet exakt allt han kommer säga. Vi tjivas aldrig (gillar lite fräckhet sådär). Han är SUPERNOJIG över att han börjar tappa håret. Förstår att det är tufft men ibland känner jag bara, grow Some balls och gå vidare, SKIT I HÅRET!(för jag bryr mig absolut inte). Han bjuder sällan på sig själv, skulle tex ALDRIG hålla ett tal för nån.

    Men som sagt. I övrigt väldigt varm, lojal, rolig, ödmjuk, driven och hederlig.

    Är relativt oerfaren av män så har inget att jämföra med. Är detta överkomliga ?problem? enligt er? Är jag bortskämd eller hade ni också stört er?


    Det är vanligt att kvinnor tröttnar på sina män.
    Jag skulle inte heller vilja hålla tal, jag är för blyg, hatar vara i blickpunkten.
  • Anonym (K)

    Så skönt att ha en förutsägbar man :) Det ökar chanserna för att han är trogen, om du behandlar honom hyfsat bra. Har du talat om för honom att du tycker om honom precis som han ser ut? Om du vill ha lite överraskningar får du själv ta lite initiativ också, föreslå att ni gör något nytt och be honom komma med förslag också.

  • Anonym (Malin)

    Hur var han i början? Har han alltid varit sån?

  • Anonym (eee)

    Min är också värdigt förutsägbar, och jag med, men det är tryggt, vi älskar varann, vi har det fantastiskt ihop. Varför ska vi hålla på och hitta på överraskningar som den andre kanske ändå inte vill ha?

    Så TS, rannsaka dig själv: Vad är det egentligen du menar? Är det "fel" på honom eller är det något hos dig själv som orsakar detta? Eller är du helt enkelt inte kär i honom längre? 

  • Anonym (M)

    Jag tycker det låter som ganska små brister ärligt talat. Visst kan det bli lite tråkigt om någon är väldigt förutsägbar och smått fjolligt kan jag väl tycka att det är att nojja så mycket över att tappa håret. Samtidigt är det inte roligt när det händer och sammantaget har jag svårt att se vad problemet är.

  • Anonym (Vs)

    Bara du själv kan svara på om du vill fortsätta dela liv med honom eller ej. Min kille är likadan och ibland känner jag mig understimulerad när han gnatar på med samma cd-skiva för trettionionde gången..

    Dock har jag levt 15 år i ett helvetiskt förhållande innan vi träffades. Blev misshandlad, psykad och nertryckt. Så jag har valt att nöja mig och stå ut även om det känns extremt tråkigt ibland. Har andra människor i min närhet att ha djupa, givande diskussioner med och låter min kille gnata på om sitt vanliga och förutsedda prat.

    Han är genomsnäll, god och älskar mig något oerhört. Känner mig trots allt lycklig och skulle aldrig lämna honom bara pga detta. Så allt är relativt och var och en måste själv avgöra om man vill leva med sin partners brister eller om man vill gå vidare och försöka med någon annan. Alla människor har brister, man får således välja vad man kan tänka sig att acceptera.

  • Anonym (Hår)

    Hår på skallen är viktigt för de flesta män. Inte för att andra personer bryr sig, utan för ens egna skull. Det du skulle kunna göra är att raka ditt egna huvud för att uppmuntra honom att göra det. Jämlikhet liksom.

  • Sogol

    Jag tror problemet ofta är att när man varit ihop länge, och den första kärleken har lagt sig och man har flyttar ihop är att man börjar störa sig på varandra och märker av varandras avigsidor.

    Så det är lätt att man bygger upp en mental bild i huvudet om att allt är negativt. Men jag föreslår att du överraskar honom en kväll när han sitter framför tvn:n. Klä dig sexigt och sminka upp dig ordentligt. Rör dig förföriskt och elegant in i sovrummet. Stäng av tv:n och slå på låten Du är min man med Helen Sjöholm. Mima till låten medans du dansar sexigt medans du rör dig emot honom. Gnugga din kropp emot honom och förför honom.

    "Du är min man
    Och jag vet du gör så gott du kan
    Fast du inte tycker att du räcker till
    Men du får tycka vad du vill


    Jag älskar dig
    Och jag ber du måste tro på mig
    Det betyder allt att vi två har varann
    Du är min man"
  • Bjoer
    Anonym (lina) skrev 2020-09-26 17:44:08 följande:

    Är relativt oerfaren av män så har inget att jämföra med.


    Gräset är alltid grönare och allt sånt, du vet... :)
  • Anonym (Sad)
    Anonym (lina) skrev 2020-09-26 17:44:08 följande:

    Jag börjar tröttna rejält på min karl. Missförstå

    mig rätt. Han är en BRA man. Vi har varit ett par i 6 år.

    Men. Han är så förutsägbar. Nästintill tråkig. Han överraskar ALDRIG, jag vet exakt allt han kommer säga. Vi tjivas aldrig (gillar lite fräckhet sådär). Han är SUPERNOJIG över att han börjar tappa håret. Förstår att det är tufft men ibland känner jag bara, grow Some balls och gå vidare, SKIT I HÅRET!(för jag bryr mig absolut inte). Han bjuder sällan på sig själv, skulle tex ALDRIG hålla ett tal för nån.

    Men som sagt. I övrigt väldigt varm, lojal, rolig, ödmjuk, driven och hederlig.

    Är relativt oerfaren av män så har inget att jämföra med. Är detta överkomliga ?problem? enligt er? Är jag bortskämd eller hade ni också stört er?


    PRATA med honom förklara hur du känner, vad du vill!
Svar på tråden ÅH jag är SÅ trött på min karl