• närkommertrean

    Streama Barnmorskan i East End

    Jag har precis fastnat för serien Barnmorskan i East End som visas på SVT. Nu är den inne på säsong 8 men på SVT play finns hela säsong 1-3 som jag snart har sett klart. Vet någon var jag kan hitta säsong 4-7?

  • Svar på tråden Streama Barnmorskan i East End
  • SoulsWillRise

    Åh vad roligt med en till som gillar barnmorskan :D

    Jag har också fastnat för den och förra veckan kom maken med en överraskning till mig, säsong 1-5 <3 :)

    Jag vet att serien fanns på netflix för ett tag sen. Har du kollat på sf anytime om den finns där?

  • närkommertrean
    SoulsWillRise skrev 2020-09-28 08:19:58 följande:

    Åh vad roligt med en till som gillar barnmorskan :D

    Jag har också fastnat för den och förra veckan kom maken med en överraskning till mig, säsong 1-5 <3 :)

    Jag vet att serien fanns på netflix för ett tag sen. Har du kollat på sf anytime om den finns där?


    Åh vad kul! Netflix har jag kollat men där fanns den inte. Inte längre iaf. Ska genast kolla sf anytime, tack!
  • Marie8989

    Åh nämen samma problem som jag har! Hittade du den på SF anytime? Jag tog hem Netflix bara för den serien men den fanns inte där ????

  • närkommertrean
    Marie8989 skrev 2020-09-28 20:38:56 följande:

    Åh nämen samma problem som jag har! Hittade du den på SF anytime? Jag tog hem Netflix bara för den serien men den fanns inte där ????


    Nä, inget på sf anytime tyvärr. :( Vi får leta vidare!
  • Aniiee

    Call the Midwife finns upp till och med s05 på Amazon Prime.

    För övrigt är det 9 säsonger totalt.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • närkommertrean
    Aniiee skrev 2020-09-29 02:28:17 följande:

    Call the Midwife finns upp till och med s05 på Amazon Prime.

    För övrigt är det 9 säsonger totalt.


    Tack! Då hoppas jag SVT sänder säsong 9 sen då. :)
Svar på tråden Streama Barnmorskan i East End