• Asarick80

    Konstiga grav tester

    Hej!

    Någon som fått felaktiga testresultat av dessa?

    Får svagt streck trots att jag fick mens. Har ff svagt streck samt svagt utslag nu även på äl test.

  • Svar på tråden Konstiga grav tester
  • Anonym (F)

    Man kan ju vara gravid trots blödning. Man kan också ha kvar hcg i kroppen under, och en tid efter, missfall.

  • Anonym (Skeptisk)

    Jag är lite skeptisk till de testerna. Har fått streck på de för några månader sedan. Men kan ju ha varit tidigt missfall, då mensen kom.

    Tog ett idag. Inom tiden är strecket så svagt att det knappt går att fota.

    Men när det börjat torka, ser de ut såhär.

    Vet inte om det syns så bra, då det är så dålig kvalitet på uppladdade bilder här.

  • Asarick80

    Har haft andra så här billiga tester å de har aldrig blivit något svagt streck ens när det torkat. Känns knepigt.

  • Anonym (Skeptisk)
    Asarick80 skrev 2020-09-28 12:01:06 följande:

    Har haft andra så här billiga tester å de har aldrig blivit något svagt streck ens när det torkat. Känns knepigt.


    Näe, jag har aldrig varit med om det tidigare heller.

    Hur har det gått för dig?

    Testat något idag?

    Jag tog dessa på morgonen.

    Övre är oredigerat, tagna inom tiden för giltigt svar. Ser nått svagt på båda irl.

    De nedre bilderna på vardera test har ja bara ändrat ljusstyrka osv på.

  • Asarick80

    Gjorde ett test imorse igen å tycker det är ett svagt svagt streck. Ska se hur det är när jag kommer hem.

    Har beställt nya dyrare tester som borde komma imorgon.

    Tycker jag ser svaga streck på dina.

  • Anonym (Skeptisk)
    Asarick80 skrev 2020-09-29 14:20:11 följande:

    Gjorde ett test imorse igen å tycker det är ett svagt svagt streck. Ska se hur det är när jag kommer hem.

    Har beställt nya dyrare tester som borde komma imorgon.

    Tycker jag ser svaga streck på dina.


    Spännande! Hoppas du får tydligare streck då! :)

    När har du BIM?

    Jag testar galet tidigt. Så därför är det ett under att man ens kan ana svaga streck. De syns som sagt snäppet bättre irl. Men det är med nöd å näppe. Får vänta ett par dagar å se om de blir tydligare :)
  • Asarick80

    Håller tummarna för dig ????????

    Jag har ett litet dilemma. Ska eg ha ägglossning nu. Men innan förra mensen fick jag svagt på stickan, sen kom det som jag tror en mens. Men nu visar det ju som spökstreck ff men får samtidigt svagt utslag på ägglossningen.

    Ska avvakta å se va ägglossningen säger närmare helgen när jag ska ha bäst.

    Vill bara få det där plusset nu.

    Har en tung bakgrund med graviditeter å önskar inget hellre än ett syskon till vår dotter.

  • Asarick80

    Håller tummarna för dig ????????

    Jag har ett litet dilemma. Ska eg ha ägglossning nu. Men innan förra mensen fick jag svagt på stickan, sen kom det som jag tror en mens. Men nu visar det ju som spökstreck ff men får samtidigt svagt utslag på ägglossningen.

    Ska avvakta å se va ägglossningen säger närmare helgen när jag ska ha bäst.

    Vill bara få det där plusset nu.

    Har en tung bakgrund med graviditeter å önskar inget hellre än ett syskon till vår dotter.

  • Anonym (Skeptisk)
    Asarick80 skrev 2020-09-30 08:36:28 följande:

    Håller tummarna för dig ????????

    Jag har ett litet dilemma. Ska eg ha ägglossning nu. Men innan förra mensen fick jag svagt på stickan, sen kom det som jag tror en mens. Men nu visar det ju som spökstreck ff men får samtidigt svagt utslag på ägglossningen.

    Ska avvakta å se va ägglossningen säger närmare helgen när jag ska ha bäst.

    Vill bara få det där plusset nu.

    Har en tung bakgrund med graviditeter å önskar inget hellre än ett syskon till vår dotter.


    Ahh, okej. Kroppen kan ju vara rätt så lurig :/

    Har du tagit nått annat gravtest nu och fått svagt streck oxå, eller bara märket på första bilden?

    Håller tummarna för att du får ordentligt plus snart!

    Jag är så sämst på att vänta... Så självklart tog ja test imorse oxå.

    Anar svaga streck. Mensen beräknas komma om ca 5 dagar. Så än är det ju rätt så tidigt att testa :/

  • Asarick80

    Har du testat något mer?

    För mig va det äl som kom å hade superstarka tester i 2 dagar. Bara hålla tummarna att det går vägen.

  • Anonym (Skeptisk)
    Asarick80 skrev 2020-10-06 14:22:47 följande:

    Har du testat något mer?

    För mig va det äl som kom å hade superstarka tester i 2 dagar. Bara hålla tummarna att det går vägen.


    Jo, tog ett till CB som gav starkare streck, och ytterligare ett som gav svagt streck. Men nu är mensen här.

    Håller tummarna för att du får ett plus om nån vecka eller två då! :)
  • Anonym (Skeptisk)
    Asarick80 skrev 2020-10-08 09:49:34 följande:

    Å va tråkigt å höra.

    Håller tummarna för dig med att du snart får ett plus


    Tack, återstår att se om ca 10 dagar :)

    Hur har det gått för dig? Har du plussat?
Svar på tråden Konstiga grav tester