• Sogol

    Vuxna män som gillar My little ponny

    Skulle ni kunna vara ihop med en sån här man?



  • Svar på tråden Vuxna män som gillar My little ponny
  • Anonym (Yolo)

    Jag är en vuxen kvinna som gillar my little pony. Även andra barnprogram/filmer. Skulle inte ha något problem med en man som tittar på tecknat ibland.

  • Anonym (spring!)

    Utan att ens titta på klippet -  NEJ! Detta lär handla antingen om personer som skadats och upplevt trauma i barndomen och reagerar genom att mentalt stanna i barndomen. Detta leder inte sällan till ett osunt intresse för barn.... Annars lär det handla om en glitterbög som är kvar i garderoben.

  • Anonym (C)

    Haha, nej tack, vill inte ha en brony som pojkvän. Not so hot. Men modigt av dem att våga stå för vad de gillar.

  • Bibbidi

    Ja. Om det bara handlar om att vara tillsammans med en kille som gillar my little ponny. 

    Men det är så länge han inte går utklädd till en. Har ingenting emot ifall killen tittar på tecknade serier. Men då är det det, inte går runt utklädd och håller på. 

  • Bibbidi
    Anonym (spring!) skrev 2020-09-28 17:22:05 följande:

    Utan att ens titta på klippet -  NEJ! Detta lär handla antingen om personer som skadats och upplevt trauma i barndomen och reagerar genom att mentalt stanna i barndomen. Detta leder inte sällan till ett osunt intresse för barn.... Annars lär det handla om en glitterbög som är kvar i garderoben.


    Knappast så att alla vuxna människor som tittar på tecknade serier har mentala trauman sen barndomen. Då lär det inte vara många procent som har klarat sig helskinnade. Glad
  • Norrut

    Tja, vad ska man säga, det känns ju jäkligt 2012.

    Tog det dig 8 år att höra talas om bronies?

  • momjanet
    Anonym (spring!) skrev 2020-09-28 17:22:05 följande:
    Utan att ens titta på klippet -  NEJ! Detta lär handla antingen om personer som skadats och upplevt trauma i barndomen och reagerar genom att mentalt stanna i barndomen. Detta leder inte sällan till ett osunt intresse för barn.... Annars lär det handla om en glitterbög som är kvar i garderoben.
    Det var det mest korkade jag läst på länge.

    DU är tyvärr direkt farlig för omgivningen med dina fördomar.
    Pedofiler är inte intresserade av det barn är intresserade av. pedofiler är intresserade av BARN, inget annat!

    Snälla, läs på innan du glappar nästa gång.
  • Sogol
    Norrut skrev 2020-09-29 07:49:39 följande:

    Tja, vad ska man säga, det känns ju jäkligt 2012.

    Tog det dig 8 år att höra talas om bronies?


    Jag är ingen trendföljare, så det finns inte i mitt tankesätt att det ska man ha hört talas om 2012, och det gjorde man 2015 m.m. Men har typ hört om det lite ytligt innan. Men nu dök det upp när jag såg en dokumentär om en youtuber som blev mördare. Det har inte legat på min prioriteringslista på saker att fokusera på.
  • Anonym (Jenn)
    Sogol skrev 2020-09-28 16:21:13 följande:

    Skulle ni kunna vara ihop med en sån här man?


    Är du en sådan man? Annars förstår jag inte ts alls. 
  • Sogol
    Anonym (Jenn) skrev 2020-09-29 14:50:08 följande:
    Är du en sådan man? Annars förstår jag inte ts alls. 
    Nej jag är bara intresserad av psykologin kring fenomenet.
  • Anonym (spring!)
    Bibbidi skrev 2020-09-28 17:41:52 följande:
    Knappast så att alla vuxna människor som tittar på tecknade serier har mentala trauman sen barndomen. Då lär det inte vara många procent som har klarat sig helskinnade. Glad
    Det är en väldig skillnad på att titta lite på barnfilm/serier/nåt man minns från barndomen/titta tillsammans med barnen och att vara MLP-samlande freak. 
Svar på tråden Vuxna män som gillar My little ponny