Större kuk och hårdare
Tips på att få större och hårdare kuk kom med förslag.
Annars kan du få en bit av min om du nu så gärna vill ha större men det är ingen fördel med stor.
Det gäller att hitta en tjej med små och muskelsvaga händer.
Jag har en 70 år gammal kuk. Den blir stenhård av ett litet blått piller
Börja med PE (Penis Enlargement) Det fungerar faktisk om man är seriös och uthållig. Rätt utfört kan det även ge bättre stånd.
Du hittar all info du kan behöva och mycket mer på www.thundersplace.org.
Kukring för hårdhet
Börja med PE (Penis Enlargement) Det fungerar faktisk om man är seriös och uthållig. Rätt utfört kan det även ge bättre stånd.
Du är en av dom lättlurade personerna som tror att det fungerar. Penis är ingen muskel. Det går därför inte att träna sig till en större penis. Det som gör penis hård är svällkroppar som fylls med blod när man blir kåt.
Men det är just sådana som dig som är lättlurade som gör att dom kan fortsätta sälja den skiten. Dom är totalt verkningslösa. Det finns inget medel i världen som kan fixa en större kuk. Om du nu tror det så sitter det bara i ditt huvud tyvärr.
Det går även, med hjälp av redskap, stretcha kuken längre. Men det är såklart på bekostnad av dess grovlek.
Har du testat?
Min kuk är 2 cm längre, lite grövre och mina erektioner är bättre än när jag började för 1,5 år sen. Och jag har ingen anledning att ljuga. Är 50 år och hade större kuk än medel redan innan. Började för att få bättre stånd men fick större kuk på köpet. Jag har inte köpt något förutom en pump. Jag använder bara händerna.
Haha nä jag har inte testat för jag varken vill eller ha längre kuk. Min är tillräckligt tjock och lång ändå.
Det finns inget vetskapligt bevisat att detta med pumparna fungerar överhuvudtaget. Men kan det få män med dåligt självförtroende att "tro" att dom har fått större kuk så då är det väl upp till dom. Varför inte i stället lära sig och vara nöjd med det man har i stället.
Kanske det finns något som minskar kuken i stället :)
Du verkar inte vara speciellt begåvad. Vet inte vad som var svårt att förstå.
1. Det finns många väl beprövade metoder att lyckas få lite större kuk.
2. Jag är ett levande bevis på att det går. T.o.m min flickvän sa att hon tyckte min kuk blivit större utan att hon hade en aning om att jag gjorde övningar.
Så sluta va så tvärsäker på att du vet allt när du i själva verket bara slänger ur dig en åsikt om ett ämne du inte vet något om.
Du är en av dom lättlurade personerna som tror att det fungerar. Penis är ingen muskel. Det går därför inte att träna sig till en större penis. Det som gör penis hård är svällkroppar som fylls med blod när man blir kåt.
Men det är just sådana som dig som är lättlurade som gör att dom kan fortsätta sälja den skiten. Dom är totalt verkningslösa. Det finns inget medel i världen som kan fixa en större kuk. Om du nu tror det så sitter det bara i ditt huvud tyvärr.
Bara för att du säger att du är ett levande bevis på detta så behöver man inte tro på dina ord. Om du nu tror att man kan få större kuk på det sättet får stå för dig själv.
Så bara för att din flickvän sa att du fått större så är det bevis att du fått större? Om du läser så finns det inget hjälp medel som kan göra din penis större eller längre. Allt detta sitter bara i ditt huvud, det är väl bra om du själv tror på det. Så länge det finns folk som tror på denna skiten så kan dom fortsätta att sälja det också. I alla tider har dom lyckats att lura människor. Det är precis samma som med vissa produkter inom bantningen som inte har någon effekt överhuvudtaget.
Ytterligare ett rätt korkat svar måste jag säga.
Du tror att jag tror? Har du hört talas om tumstock?
2 cm längre kuk är för mycket för att vara mätfel så jag vet att jag fått större kuk. Varför skulle jag ljuga om det. Normalt funtade män skulle väl tycka att det är ett intressant ämne och för de som har komplex för sin utrustning (det är många) så är det väl bra att frågan diskuteras sakligt. Speciellt när man inte behöver köpa något.