• varningsljus

    Mama Mia Karlavägen

    Hej!

    Är ni några med erfarenheter från Mama Mia City Karlavägen? Jag har RUL bokat där och är nyfiken på andras upplevelser.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Mama Mia Karlavägen
  • brallison

    Gått hos dem hela min första gravididet - var väldigt nöjd med dem i helhet. Om inte jag bodde utanför stan, så skulle jag går där nu också

  • amandakollb
    varningsljus skrev 2020-09-29 09:56:35 följande:

    Hej!

    Är ni några med erfarenheter från Mama Mia City Karlavägen? Jag har RUL bokat där och är nyfiken på andras upplevelser.

    Tack på förhand!


    hej, jag är skriven på mama mia i danderyd men får göra kub och rul på mama mia på karlavägen. jag hade en person som hette ann på kub och vi klickade verkligen inte, tyckte inte hon var bra alls. nu på rul om 3 veckor har jag en person som heter karin som jag hört bra om! vet du vilken person du ska träffa? :) 
  • varningsljus
    amandakollb skrev 2020-09-29 10:09:05 följande:

    hej, jag är skriven på mama mia i danderyd men får göra kub och rul på mama mia på karlavägen. jag hade en person som hette ann på kub och vi klickade verkligen inte, tyckte inte hon var bra alls. nu på rul om 3 veckor har jag en person som heter karin som jag hört bra om! vet du vilken person du ska träffa? :) 


    Men nej! Jag ska träffa Ann :( varför tyckte du inte att hon var bra?
  • amandakollb
    varningsljus skrev 2020-09-29 10:26:57 följande:
    Men nej! Jag ska träffa Ann :( varför tyckte du inte att hon var bra?
    tyckte hon var riktigt stel, log inte en enda gång under hela tiden jag var där, väldigt fåordig, berättade ingenting vad hon såg, typ om jag sa något så var hon helt tyst och om jag frågade något sa hon att hon inte kunde svara då hon inte jobbade med graviditeter.. nä jag fick ringa upp min barnmorska efteråt och ställa alla frågor jag hade. men hon kanske hade en dålig dag bara! 
  • varningsljus
    amandakollb skrev 2020-09-29 12:06:34 följande:

    tyckte hon var riktigt stel, log inte en enda gång under hela tiden jag var där, väldigt fåordig, berättade ingenting vad hon såg, typ om jag sa något så var hon helt tyst och om jag frågade något sa hon att hon inte kunde svara då hon inte jobbade med graviditeter.. nä jag fick ringa upp min barnmorska efteråt och ställa alla frågor jag hade. men hon kanske hade en dålig dag bara! 


    Vad då inte jobbade med graviditeter? Låter ju jättekonstigt, det är väl precis det hon gör?

    Ja jag får väl gå dit och hoppas på det bästa.
  • amandakollb
    varningsljus skrev 2020-09-29 13:10:34 följande:
    Vad då inte jobbade med graviditeter? Låter ju jättekonstigt, det är väl precis det hon gör?

    Ja jag får väl gå dit och hoppas på det bästa.
    haha jaa exakt, så sjukt märkligt sagt!! vad tycker hon att hon jobbar med liksom.. 

    ja precis, kan ju varit så att vi inte klickade bara, alla tycker ju så olika så du får återkomma vad du tyckte. när ska du dit? :) 
  • Kanonen78

    Jag går på mamma Mia på Karlavägen:) !! Älskar dem, min barnmorska är helt fantastisk och under KUB hade jag en kvinna som var helt underbar! Var väldigt orolig innan men allt släppte så fort hon började prata inför ultraljudet och kub. Har bara positiva saker och säga om mamma Mia Karlavägen :)

Svar på tråden Mama Mia Karlavägen