• Fvmind

    Vara bisexuell och otrogen bakom tjejens rygg

    Är binyfiken och grymt sugen på att träffa en kille bakom ryggen på min tjej. Någon i liknande situation?

  • Svar på tråden Vara bisexuell och otrogen bakom tjejens rygg
  • Litenmenhård

    Nu har jag ingen tjej just nu, men är sugen på att träffa en kille. 


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (undrar)

    Vad är grejen med att gå bakom ryggen på henne?

  • Anonym (Grabba Tage)
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-29 19:25:51 följande:

    Vad är grejen med att gå bakom ryggen på henne?


    Att man kan ta tag i hennes bröst, kyssa henne i nacken och säga vad man vill göra med henne tänker jag...
  • Anonym (A)
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-29 19:25:51 följande:
    Vad är grejen med att gå bakom ryggen på henne?
    Undrar jag med 
  • Anonym (Varför svika?)
    Fvmind skrev 2020-09-29 18:34:45 följande:

    Är binyfiken och grymt sugen på att träffa en kille bakom ryggen på min tjej. Någon i liknande situation?


    Otrohet som otrohet. Svek mot den man är tillsammans med. Jävligt fult om du inte fattat det redan.
  • Anonym (Micke)
    Vidstranden skrev 2020-09-29 23:08:20 följande:

    Jag är i liknande situation och tanke


    Är det inte bättre att kliva ur garderoben och säga som det är och göra slut med tjejen innan ni är otrogna.

    Att vara otrogen mot sin partner är så inni helvete svinaktigt och fult gjort. Hur skulle ni själva känna om det var tvärtom?

    Dum fråga kom jag på, förmodligen ingenting eftersom ni tänker tanken själva.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Grabba Tage) skrev 2020-09-29 19:47:54 följande:
    Att man kan ta tag i hennes bröst, kyssa henne i nacken och säga vad man vill göra med henne tänker jag...

    OCH träffa en kille samtidigt? Det var avancerat må jag säga!
  • Jonnynilsson
    Fvmind skrev 2020-09-29 18:34:45 följande:

    Är binyfiken och grymt sugen på att träffa en kille bakom ryggen på min tjej. Någon i liknande situation?


    Spelar väl ingen roll om du sätter på en kille eller tjej? Du är lika otrogen i bägge fallen.

    Det enda du kan göra är att ta upp det med tjejen och kanske ni kan få in en andra kille tillsammans i sängkammaren med likande intressen.
  • Anonym (Ask her)

    Säg som det är till tjejen då? Optimistisk som jag är så kan det ju faktiskt vara så att hon kan tänka sig ta in en kille till , att ni har en trekant med en bi-kille. Win win om hon är med på det. Hade det varit mig så hade jag absolut kunnat va med på en sån trekant. Med lite tur är din tjej likadan.

    Om inte annat så tar det ju slut och du kan träffa en kille ändå på egen hand.

  • Anonym (-)

    Dålig idé. Mitt ex gjorde så. Han är ett ex idag. Hade han pratat med mig hade vi säkert kunnat lösa det ihop, men ett svek och brustet förtroende är svårt att laga.

  • Anonym (ja)

    Ja men självklart är det helt ok att svika och förnedra sin tjej om man är bi. Det fattar ju vem som helst. Det är bara straighta människor som blir svin om de gör så... för alla andra är det heeeeelt ok Oskyldig

Svar på tråden Vara bisexuell och otrogen bakom tjejens rygg