• Vadduvill

Nidblödning efter missfall?

Hej!

Fick MF i v. 8 och allt var rätt odramatiskt, upplever att jag blödde i tre dagar innan allt var ute. Vul fyra dagar senare visade det jag hade trott, allt var ute och såg bra ut. Totalt blödde jag i ca fem dagar (slutade blöda ca en dag innan vul). Två dagar efter vul (10 dagar efter missfallet startade) visade ägglossningstestet positivt. Tyckte det var lite väl snabbt och var inte säker på att det stämde, men vi gjorde vår plikt! 6 dagar senare fick jag något som liknande (vad jag tror iallafall) en nidblödning, mycket lite och pågick bara under några timmar den dagen. Färskt blod o brunaktiga flytningar. Har möjligtvis haft lite graviditetsymptom, men då jag inte vet hur cykeln ser ut numera vet jag inte när jag borde testa. Testade negativt på CB early häromdagen.

Någon som varit med om nått liknande? Kan det verkligen ha varit en ?äkta? ägglossning så tätt inpå?

• Svar på tråden Nidblödning efter missfall?
  • Zorrorro

Ägglossningstest reagerar även på graviditet. Vet det då jag tog fel test en gång. Så möjligen inte ägglossning direkt efter missfallet

• Vadduvill

Tänkte det också, men nu när mensen fortfarande inte kommit igång känns det högst oklart allt.

Svar på tråden Nidblödning efter missfall?