• Jadetvaja

    Symptom men negativt test?!?

    Hej!!

    Jag undrar om nån kan svara på mina funderingar. Jag och min sambo försöker skaffa barn. Den 8/9 hade jag ägglossning, den 20-24/9 hade jag en blödning som var ljus och väldigt mild och inte alls som min vanliga mens. Jag hade mensverk första två dagarna. Sedan dess har jag upplevt symptom på graviditet men testen är negativa. Jag är extremt trött, har huvudvärk, lite ont i brösten, några tillfällen kännt mig yr och senaste två dagarna upplevt fruktansvärda sura uppstötningar vilket jag aldrig haft förut. Just nu är jag på bim+9. Är det vanligt att plussa sent eller är det något annat strul i kroppen? Tog negativt test senast på bim+6 ????

  • Svar på tråden Symptom men negativt test?!?
  • Vevoz

    Har du passerat bim utan plus är du till 99% inte gravid. Att inte kunna plussa på bim +6 är högst ovanligt

    Symptomen är troligen för att du känner efter o önskar

  • Jadetvaja

    Ja jag önskar mig det mest av allt i världen just nu så förstår att det är lätt att känna saker. Något märkligt hände dock idag. Jag brukar ha ägglossning kring dag 20, började ta ägglossningstest idag och fick genast en fast glad gubbe på cb. Jag är på dag 14 idag.. Så konstigt att den kom så tidigt när jag alltid har samma varje månad. Får se vad tempningen säger.

Svar på tråden Symptom men negativt test?!?